یک مسوول وزارت نیرو خبرداد:

توزیع لامپ کم‌مصرف خانه به خانه‌

گروه اقتصاد: معاون خدمات مشترکین و بازار برق شرکت توزیع برق تهران از اجرای طرح توزیع لامپ‌های کم مصرف به صورت خانه به خانه در تهران خبرداد و گفت: مشترکان با پر کردن جداول پشت قبوض برق خود می‌توانند لامپ‌های کم مصرف مورد نیاز خود را در منزل تحویل بگیرند. امیر یاقوتی در گفتگو با مهر ضمن اشاره به طرح ویژه وزارت نیرو برای توزیع لامپ‌های کم مصرف در تهران گفت: توانیر تصمیم گرفته قسمت عمده‌ای از لامپ‌های رشته‌ای موجود در خانه‌ها و واحدهای تجاری و صنعتی را جمع آوری و لامپ‌های کم مصرف را جایگزین آن کند. وی افزود: در این خصوص یارانه‌هایی نیز توسط توانیر به کارخانه‌های تولیدکننده لامپ‌های کم‌مصرف در داخل اعطا شده تا قیمت لامپی که در اختیار مشترک قرار می‌گیرد تا 60 درصد ارزان‌تر از قیمت تمام شده باشد؛ به این معنا که مشترک تنها 40 درصد قیمت تمام شده را می‌پردازد و 60 درصد آن توسط دولت به صورت یارانه پرداخت می‌شود ضمن این‌که شرکت توزیع برق تهران به منظور رفاه مشترکان صنعت برق در تهیه این لامپ‌های کم‌مصرف، توزیع‌کنندگان متعددی از جمله فروشگاه‌های شهروند، تعاونی‌های محلات و مغازه‌های واقع در مکان‌های پرتردد و نیز شرکت‌های توزیع برق مناطق 21 گانه را انتخاب کرده است.
کد خبر: ۲۱۲۱۲۲

وی اظهار کرد: بر این اساس، مشترکان بعد از پر کردن این جدول و اتمام کارهای بانکی پرداخت قبوض خود، ته فیش‌ها را که حاوی اطلاعات آنها برای نیازسنجی میزان درخواست آنها به لامپ‌های کم مصرف و نوع این لامپ‌هاست، مجددا به ماموران شرکت توزیع تحول می‌دهند که این اطلاعات در یک بانک اطلاعاتی جمع‌آوری می‌شود.

معاون خدمات مشترکین و بازار برق شرکت توزیع برق تهران خاطرنشان کرد: با ثبت اطلاعات در این بانک، نیاز مردم را شناسایی کرده و قصد داریم حدود 10 میلیون لامپ را با پروسه‌هایی نظیر تحویل لامپ کم مصرف در منزل، توزیع گسترده این کالا را داشته باشیم. یاقوتی گفت: هزینه لامپ‌های درخواستی مردم نیز در قبض بعدی برق آنها لحاظ می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها