جام‌جم: هفتمین دوره رقابت‌های تنیس بین‌المللی جوانان در فجیره امارات با شکست داریوش صابر از یوری واچنکوی روس و پیروزی ارسلان محمدی بر رشید الفلاسی اماراتی آغاز شد. این مسابقه‌ها تا 5 روز دیگر ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۲۰۹۹۹۳

خراسان میزبان تنیس با ویلچر ایران‌

جام‌جم: مسابقه‌های قهرمانی تنیس با ویلچر جانبازان و معلولین کشور با حضور 12 استان به مدت 4 روز از روز شنبه آینده به میزبانی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

پیروزی‌های بدمینتون‌بازان ایران‌ در سوریه‌

جام‌جم: دومین روز رقابت‌های بدمینتون بین‌المللی سوریه با پیروزی‌های متوالی بدمینتون‌بازان مرد و زن ایران همراه بود. سحر زمانیان، نگین امیری‌پور، صابره کبیری، علی شاه‌حسینی، سروش اسکندری و محمدرضا خردمندی بدمینتون‌بازان پیروز تیم ایران در این روز بودند.

رقابت‌های تیراندازی جام دوستی‌

جام‌جم: نخستین دوره مسابقه‌های بین‌المللی جام دوستی با حضور 211 تیرانداز از 6 کشور  حاشیه خلیج‌فارس در 13 رشته هدف‌های ثابت و پروازی در 2 بخش آقایان و بانوان از روز شنبه هفته آینده به مدت یک هفته در تهران برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه این مسابقه‌ها فردا از ساعت 16 تا 18 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما (سالن خواجه نصیر)‌ با حضور مقام‌های عالی‌رتبه کشوری، ورزشی و لشکری، سفرای کشورهای اسلامی و تمامی تیراندازان شرکت‌‌کننده برگزار می‌شود.

امروز منتخبان ووشو مشخص می‌شوند

جام‌جم: 450 سانشوکار، رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو را در شهر رامسر آغاز کرده‌اند که تا امروز با برگزاری دیدارهای نیمه‌نهایی و پایانی، نفرات اول تا سوم، جواز حضور در اردوی تیم ملی ووشوی بزرگسالان را دریافت خواهند کرد.

همایش پیاده‌روی پایتخت‌

جام‌جم: با همکاری سازمان ورزش و اداره کل سلامت شهرداری، همایش عمومی پیاده‌روی پایتخت از ساعت 7 تا 10‌فردا (جمعه)‌ با حضور 1500 شهروند تهرانی برپا می‌شود. این همایش از مقابل پارک لاله آغاز می‌شود.

اجلاس جهانی کوهنوردی در تهران‌

جام‌جم: اجلاس جهانی کوهنوردی با حضور 80 مهمان خارجی از 25 کشور دنیا ساعت 30/8 روز شنبه آینده با سخنرانی محمد علی‌آبادی، رئیس سازمان تربیت بدنی و مورتی مور، رئیس این اجلاس در هتل لاله تهران رسما گشایش می‌یابد.

در این همایش، شماری از چهره‌های شاخص کوهنوردی از جمله دوگ اسکات (نخستین فاتح جبهه جنوب‌غربی اورست)‌ حاضرند.

نماینده تیر و کمان ایران به فیلیپین می‌رود

جام‌جم: تیم پارس جنوبی به نمایندگی از فدراسیون تیراندازی با کمان ایران در سومین دور مسابقه‌های جایزه بزرگ آسیا شرکت خواهد کرد.

به همین منظور قهرمان سال 86 لیگ برتر ایران، روز 2 آبان راهی فیلیپین خواهد شد.

شهید مهرانی قهرمان گلبال تهران‌

جام‌جم: رقابت‌های گلبال تهران با قهرمانی تیم شهید مهرانی به پایان رسید. بانک تجارت و کیهان بد هم در رده‌های دوم و سوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها