فولاد - پرسپولیس؛ ساعت 17 در اهواز

نگاه پرسپولیس به جادوی کریمی است‌

پرسپولیس امروز در غیاب 4 بازیکن کلیدی خود به مصاف فولاد اهواز خواهد رفت. قطبی در این بازی تنها به درخشش جادوگر شماره 8 امیدوار خواهد بود.
کد خبر: ۲۰۹۷۸۸

در این بازی مازیار زارع 3 اخطاره است، نیکبخت و باقری مصدومند و توره هم به دلیل تاخیر در ورودش به ایران، نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند.

قطبی با توجه به این مشکلات، آرایش جدیدی برای تیمش در نظر گرفته و بیش از پیش چشم به درخشش علی کریمی دوخته است. واعظی با تلاش کادر پزشکی پرسپولیس از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده در درون دروازه قرار می‌گیرد. مسعود زارعی و محمد در 2 طرف خط دفاع بازی می‌کنند.

باقری‌ها به همراه سپهر حیدری در مرکز دفاع قرار می‌گیرند. مجتبی شیری و پژمان نوری زوج خط میانی را شکل خواهند داد. نوروزی، ‌پتروویچ و کریمی هم به عنوان هافبک هجومی در آرایش 1324 بازی می‌کنند. تک‌مهاجم قرمزها در این مسابقه دی‌کارموی برزیلی خواهد بود که باید به انتقادات هفته‌های اخیر پاسخ دهد.

در مقابل تیم فولاد برای بازی با پرسپولیس، بازیکن محروم ندارد، اما سعید رمضانی، هافبک کلیدی فولاد به‌دلیل آسیب‌دیدگی قادر به همراهی تیمش نیست؛ موضوعی که تا حدودی مجید جلالی را با نگرانی‌هایی مواجه کرده است.

بازیکنان فولاد که تا به امروز عملکرد ضعیفی در بازی‌های خانگی خود داشته‌اند، برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه یک میلیون‌ تومانی دریافت خواهند کرد. شاگردان مجید جلالی تا به حال از 4 بازی خانگی‌شان فقط 2 مساوی به دست آورده‌اند، اما سرمربی‌ فولاد می‌گوید: بازیکنان من برای پیروزی بر پرسپولیس مصمم هستند و می‌خواهند طلسم ناکامی‌ در اهواز را بشکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها