گروه فرهنگ و هنر: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی‌در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما خواستار همکاری صمیمانه‌تر آن سازمان در زمینه‌ اطلاع‌رسانی «هفته کتاب» شد. در نامه محمدحسین صفارهرندی، خطاب به عزت‌الله ضرغامی‌آمده است: هفته کتاب که همه‌ساله در هفته آخر آبان‌ماه برگزار می‌شود، زمان مناسبی برای ایجاد شور و نشاط در میان علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است. او در این نامه، با اشاره به حضور بیش از 30 نهاد دولتی و غیردولتی در برگزاری این دوره از هفته‌ کتاب، تاکید کرده است،ِ رسانه ملی همواره جایگاه ویژه‌ای در اطلاع‌رسانی و برنامه‌سازی هفته کتاب دارد.
کد خبر: ۲۰۹۴۵۰

وزیر ارشاد  خاطرنشان کرده است: رشد و گسترش این‌گونه فعالیت‌ها و برنامه‌ها نیازمند تعامل هرچه بیشتر مابین دستگاه‌های ذی‌ربط است و به نظر می‌رسد برای همگانی کردن نهضت کتاب‌خوانی، به ارتباط نزدیک‌تری با تمام واحدهای آن سازمان نیاز باشد.

صفارهرندی در پایان با بیان این‌که ستاد هفته کتاب برای برقراری این ارتباط، باب گفتگو را با واحدهای مدیریتی رسانه ملی باز کرده، تصریح کرده است: امیدوارم با همکاری بیشتر آن سازمان، در تحقق این نهضت ارزشمند ملی  اسلامی، اقدامات شایسته‌ای در کشور صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها