یکی از مدیران شبکه سه سیما گفت: بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره شمالی امروز ساعت 5 بعد از ظهر به صورت زنده پخش خواهد شد و خیال فوتبالدوستان از این بابت راحت باشد.
کد خبر: ۲۰۹۰۵۲

یکی از مدیران شبکه سه سیما در گفت و گو با خبرگزاری فارس گفت: در پی اقدامات صورت گرفته توسط مدیران صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، این دیدار ساعت 17 و به صورت مستقیم از این شبکه به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اظهارات علی‌اصغر پورمحمدی، مدیر شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران، مبنی بر پخش زنده این مسابقه، گفت: ملت شریف ایران از بابت دیدن این دیدار به صورت زنده از این شبکه مطمئن باشند و بدانند که رأس ساعت اعلام شده، این بازی را از پای گیرنده های خود خواهند دید.

تیم ملی فوتبال ایران امروز در ورزشگاه آزادی تهران در چهارچوب مقدماتی جام جهانی 2010 افریقای جنوبی با کره شمالی دیدار خواهد کرد.
تیم‌های فوتبال ایران، کره جنوبی، کره شمالی، امارات متحده عربی و عربستان سعودی در گروه دوم قرار دارند.
ایران در دیدار نخست، برابر تیم عربستان در ریاض به تساوی یک بر یک رسید. کره شمالی برابر امارات به پیروزی رسید و مقابل کره جنوبی به تسای رضایت داد.

پورمحمدی:مشکلی برای پخش وجود ندارد

رئیس شورای سیاست‌گذاری ورزش صداوسیما نیز گفت: قرارداد حق پخش تلویزیونی بازی ایران برابر کره شمالی منعقد شده و مشکلی بابت پخش این دیدار وجود ندارد.

علی اصغر پورمحمدی با اظهار بی‌اطلاعی از نامه‌ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده و در آن نامه اعلام کرده تا زمانی که قرارداد حق پخش تلویزیونی بازی ایران برابر کره شمالی پرداخت نشود، اجازه‌ی پخش این بازی را نخواهد داد، گفت: طبق روالی که وجود دارد و ما همیشه آن را برای پخش بازی‌های ملی انجام می‌دهیم، قرارداد بازی ایران و کره شمالی هم بسته شده است و مطمئن باشید مشکلی به لحاظ پخش این بازی به وجود نخواهد آمد.

وی در خصوص این که در بازی ایران و عربستان در ریاض نیز چنین مشکلی باعث عدم گزارش بازی از سوی گزارشگر شبکه‌ی سوم شد، گفت: بازی ایران و عربستان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شد و به همین دلیل تعللی از سوی طرف عربستانی ایجاد شد و در نتیجه مشکلی به وجود آمد. اما، برای بازی ایران - کره شمالی هیچ مشکلی وجود ندارد و این بازی به طور مستقیم از شبکه‌ی سوم پخش خواهد شد.
پورمحمدی در پاسخ به این سوال که سرانجام تکلیف قرارداد حق پخش تلویزیونی رقابت‌های لیگ برتر به کجا انجامید؟ گفت: مسئول این قرارداد مهندس ضر غامی و تقدس‌نژاد هستند و من در این باره اطلاعی ندارم.

پیش از این عنوان شده بود که به دلیل عدم توافق سیمای جمهوری اسلامی ایران با حامی مالی و تبلیغاتی دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 افریقای جنوبی، این مسابقه از شبکه سه پخش نخواهد شد. در پی اقدامات صورت گرفته از سوی مدیران این سازمان، این مشکل حل شد و این بازی امروز ساعت 17 پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها