به فاصله یک هفته پس از مسابقه‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور در ساری از امروز فرنگی‌کاران برگزیده ایران در شیراز گردهم می‌آیند تا از صبح فردا در سالن شهید دستغیب شیراز با یکدیگر دست و پنجه نرم کنند. زمان برگزاری کشتی فرنگی قهرمانی ایران، همسان کشتی آزاد در موعدی نامناسب و بدون هدف مشخصی انجام می‌‌شود.
کد خبر: ۲۰۹۰۰۰

در حالی که برگزاری مسابقه‌های قهرمانی کشور در 6 ماهه اول سال می‌تواند انگیزه‌ها را برای مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی برای حضور در مسابقه‌های جهانی افزایش دهد، اما در سال جاری انتقال زمان انجام این رقابت‌ها به فصل پاییز بدون شک بر کمیت و کیفیت مبارزات تاثیر منفی می‌گذارد و همچون ساری در شیراز نیز نمی‌توان تمام سرمایه‌ها و چهره‌های شاخص و ملی‌پوش را در آوردگاه قهرمانی کشور رویت کرد.

در آستانه برگزاری مراسم وزن‌کشی 3 وزن نخست که بعدازظهر امروز در شیراز انجام می‌گیرد، به نظر می‌رسد اکثر تیم‌های صاحب‌نام و حتی مدعی قهرمانی هممچون تهران، مازندران، خوزستان و... نتوانند با تمام قوا و بهره‌گیری از چهره‌های نام‌آور خود در شیراز صف‌آرایی کنند.

تیم تهران به دلیل حضور جمعی از کشتی‌گیران سرشناس خود همچون داوود عابدین‌زاده، امیرعلی اکبری، شربیانی، محمد فقیری، محمدرضا قضایی و فرشاد علیزاده که به همراه تیم شهریار خود را برای شرکت در جام جمهوریت ترکیه آماده می‌کنند  نمی‌تواند از تمام سرمایه‌های خود در شیراز بهره بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها