گروه حوادث: بازپرس جنایی تهران به دنبال تحقیق از زن 27‌ساله‌ای که متهم است مادر شوهر خود را به قتل رسانده، برای این زن متهم قرار مجرمیت صادر کرد و پرونده او با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. محمدحسین شاملو، بازپرس ویژه قتل تهران بااشاره به پرونده اتهامی زن متهم به «جام‌جم» گفت: غروب 25 تیرماه پسر جوانی که با مادر خود زندگی می‌کرد، پس از حضور در محل سکونت خود با مشاهده جسد مادرش که کنار سفره افتاده بود، موضوع را به پلیس گزارش کرد و با عزیمت ماموران کلانتری 161به محل و گزارش موضوع به دادسرا، تحقیق در این زمینه آغاز شد.
کد خبر: ۲۰۸۱۲۷

بازپرس جنایی افزود: با حضور در محل جنایت، بررسی‌های اولیه نشان می‌داد این جنایت از سوی یکی از اعضای خانواده صورت گرفته و عامل جنایت برای سرپوش گذاشتن به آن، اقدام به صحنه‌سازی و سرقت مقادیری از طلاهای مقتول 50 ساله کرده تا پلیس را گمراه کند.

تحقیقات تخصصی‌

بازپرس ویژه قتل تهران افزود: با تحقیق از اعضای خانواده، ابتدا 2 پسر مقتول دستگیر شدند و تحقیق از آنها آغاز شد، اما در ادامه و پس از بررسی‌های علمی و تخصصی ردپای عروس مقتول به نام زهرا در این جنایت به دست آمد.

شاملو افزود: با به دست آمدن این سرنخ، وی به دادسرای جنایی احضار شد و پس از تحقیق به قتل مادرشوهرش اعتراف کرد.

اعتراف‌

متهم گفت: در آغاز زندگی مشترکمان با همسرم روابط خوبی داشتیم تا این‌که میان ما، اختلافاتی به وجود آمد و در چندین مرحله نیز با خواهر شوهرم درگیر شدم که مادر همسرم درخصوص اختلاف میان ما، قضاوت بدی کرده بود.

وی افزود: یک روز قبل از جنایت نقشه قتل او را کشیدم و روز بعد وقتی مطمئن شدم کسی در خانه نیست، وارد خانه او شدم و پس از غافلگیر کردن مادرشوهرم و انداختن سیم آنتن به گردنش، او را به قتل رساندم و برای اطمینان 2 ضربه چاقو نیز به او زدم و سپس با سرقت النگوها و گوشواره‌های او، از خانه خارج شدم.

به دنبال این اعترافات، دستور بازسازی صحنه جنایت صادر و متهم تا صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

بازپرس جنایی در ادامه تصریح کرد: پس از اعتراف متهم، معلوم شد او النگوهای به سرقت‌رفته از مقتول را به یک طلافروشی‌ در حوالی میدان امام حسین (ع)‌ فروخته و عنوان می‌کند گوشواره‌ها را بیرون انداخته است.

وسوسه سرقت‌

بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تصریح کرد: اگرچه متهم انگیزه خود را از جنایت، انتقام از مادرشوهر خود آن هم به دلیل رفتارهایش می‌داند، اما در بررسی‌های انجام شده، این فرضیه مطرح می‌شود که متهم با مشاهده جعبه حاوی طلاهای مقتول، وسوسه سرقت در وجودش شعله‌ور می‌شود و روزی که او را به قتل می‌رساند، به جستجوی جعبه طلا می‌پردازد که موفق به پیدا کردن آن نمی‌شود، اما النگو و گوشواره‌های مقتول را سرقت می‌کند.

شاملو تاکید کرد: پس از پایان آخرین مرحله از تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل، قرار مجرمیت وی صادر و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال خواهد شد تا در این ارتباط تصمیم‌گیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها