قائم مقام وزیر راه و ترابری:

نرخ رشد تصادفات کنترل شده است

سید مهدی هاشمی قائم مقام وزیر راه و ترابری گفت: براساس آمارهای موجود با انجام برخی اقدام های پیشگیرانه و کنترلی، نرخ رشد تصادفات تا حدودی کنترل شده است که با تداوم و بهینه سازی اقدام ها، می‌توان روند کاهش تصادفات را حفظ کرد.
کد خبر: ۲۰۸۱۰۰

به گزارش ایرنا ، قائم مقام وزیر راه روز شنبه در مراسم معارفه و تودیع رییسان جدید و قدیم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، افزود: این اقدام ها باید کاملا سنجیده و به دور از خطا و اشتباه باشد و از رییس جدید سازمان نیز انتظار می رود این اقدام ها با روند مناسب و با هزینه منطقی‌تری اجرا شود.

وی ضمن قدردانی از عملکرد محمد بخارایی رییس سابق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، این مجموعه را از جمله کلیدی ترین سازمان های زیرمجموعه وزارت راه برشمرد و گفت: این سازمان با توجه به ارتباطی که با مردم و بدنه جامعه دارد، می تواند سهم بسزایی در خدمات رسانی به مردم ایفا کند.

هاشمی، تولید علم را یکی از ابزارهای تحقق اهداف دولت برشمرد و گفت: لازمه خدمات رسانی مناسب و رشد و توسعه کشور، توجه ویژه به موضوع تولید علم است.

وی با اشاره به جایگاه برجسته سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در کشور، اظهار داشت: از مدیریت جدید این سازمان انتظار می رود گام های بعدی را برای تحقق اهداف دولت و توسعه جایگاه حمل و نقل و راهداری کشور بردارند و این روند تداوم داشته باشد.
 
قایم مقام وزیر راه و ترابری، خدمات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را در افزایش رفاه جامعه تأثیرگذار خواند و افزود: سرعت عمل، منطقی کردن رویدادها و ایمنی از جمله موضوعات مهمی است که باید در سازمان مورد توجه خاص قرار گیرد.

مراسم معارفه دکتر شهریار افندی زاده، رییس جدید سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و تودیع مهندس محمد بخارایی رییس سابق روز شنبه با حضور قائم مقام وزیر راه و ترابری، اعضای هیأت عامل و مدیران ستادی سازمان برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها