در جشنواره گل ورزشگاه آزادی‌

استقلال برای مدعیان خط و نشان کشید

گروه ورزش: تیم فوتبال استقلال با ارائه یک بازی تهاجمی موفق شد مقاومت سپاسی را با حساب 5 بر 2 شکست داده و نشان دهد با رسیدن به ثبات، حالا به حریفی جدی برای دیگر مدعیان قهرمانی لیگ تبدیل شده است. در بازی دیروز استقلال که با تغییراتی راهی میدان شده بود، بازی را در حضور تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی به شکلی تهاجمی آغاز کرد، ولی طی 20 دقیقه‌ ابتدایی، در مقابل تک گل میثم منیعی(دقیقه 11)‌، 2 بار روی گل‌های خالقی‌فر (دقیقه 9)‌ و گودرزی (دقیقه 19)‌ غافلگیر شد. در ادامه استقلال، با به دست گرفتن نبض بازی 4 بار توسط خسرو حیدری (دقیقه 33)‌، علیرضا اکبرپور (63 و 69)‌ و فابیو جان واریو (75)‌ به گل رسید تا هفته دهم را با یک پیروزی قاطع و دلچسب پشت سر بگذارد. حضور درخشان پیروز قربانی (کاپیتان)‌، میثم منیعی، اکبرپور و خسرو حیدری، نقش بارزی در بازی روان و تهاجمی دیروز استقلال ایفا کرد.
کد خبر: ۲۰۷۸۹۳

التهاب در کورس رقابت‌

در سایر دیدارهای دیروز که همگی از ساعت 45/15 آغاز شده بودند نیز نتایج داغی رقم خورد که کورس رقابت را همچنان پر التهاب باقی گذارد.

تیم بحران‌زده سایپا در مقابل تک‌گل سیدصابر میر قربانی، 3 گل از پاس همدان (حاجی‌زاده، جوزف و  غلامی)‌ دریافت کرد تا در رده آخر جدول رده‌بندی آرام گیرد! برق شیراز صدرنشین شگفتی‌ساز رقابت‌ها برخلاف دیگر دیدارهای سال‌های اخیر خود به سپاهان نباخت و با تک‌گل ستار زارع گل احسان حاجی‌صفی را تلافی کرد. ذوب‌آهن، دیگر مدعی شهرستانی لیگ هشتم هم در تهران با تک‌گل اسماعیل فرهادی، راه‌آهن با مربیگری محمود یاوری را از پیش رو برداشت. پیکان در ادامه موفقیت‌های پیاپی خود با گل‌های حیدری و سیدصالحی، شکست دیگری را به پگاه تحمیل کرد. صبا باتری در قم همین بلا را بر سر استقلال اهواز درآورد و با گلهای فریدون فضلی و شاهین شفیعی این تیم را برد. پیام مشهد هم سرانجام نخستین پیروزی خود را به دست آورد و با تک گل تامینی ملوان را در انزلی شکست داد تا از رده آخر جدول با 3 پله صعود به رده پانزدهم نقل مکان کند. فولاد خوزستان هم در مسابقه‌ای نفس‌گیر و جانانه با مس کرمان (دیگر مدعی شهرستانی لیگ)‌ کار خود را با تساوی 22 خاتمه داد. حجت‌زاد محمود و ساندرو‌دا سیلوا برای فولا‌د همچنین علی ممبینی و مرتضی ابراهیمی برای مس گلزنی کردند.

بدین‌ترتیب تیم‌های ذوب‌آهن با 20، برق و پیکان با 18 امتیاز در رده‌های اول تا سوم لیگ قرار گرفته‌اند.

پرسپولیس در مقابل ابومسلم‌

اما آخرین دیدار هفته دهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز در ورزشگاه ثامن مشهد آغاز خواهد شد و پرسپولیس با تحولاتی وسیع روبه‌روی تیم زخم‌خورده ابومسلم قرار خواهد گرفت. از سویی ابومسلم پس از 2 شکست پیاپی کاملا احساس خطر کرده و با تمام وجود برای کسب نتیجه در حادثه و توقف پرسپولیس مدعی پرمهره به میدان خواهد آمد.

تابلوی نتایج لیگ‌

استقلال 5 - مقاومت سپاسی 2، سپاهان یک - برق شیراز یک، راه‌آهن صفر - ذوب‌آهن یک، صباباتری 2 - استقلال اهواز صفر، ملوان صفر - پیام مشهد یک، سایپا یک - پاس همدان 3، پیکان 2- پگاه صفر ، فولاد خوزستان 2 - مس کرمان2

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها