گروه اقتصاد: رئیس مرکز آمار ایران از آغاز تطبیق اطلاعات تکمیل شده با پایگاه‌های ثبت احوال، خودرو، وزارت رفاه و تامین اجتماعی و سهام عدالت خبر داد. محمد مدد درگفتگو با برنا با بیان این که هنوز پردازش اطلاعات اقتصادی خانوارها به پایان نرسیده است، تصریح کرد: 63 میلیون ایرانی فرم‌های جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوار را تکمیل کرده‌اند که حاکی از مشارکت 90 درصدی مردم است. وی با اشاره به پایان جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها اظهار کرد: برخی از استان‌ها درخواست تمدید جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها داشتند که در حال بررسی این مساله هستیم.
کد خبر: ۲۰۷۶۵۸
رئیس مرکز آمار گفت: با توجه به این که اطلاعات اقتصادی خانوارها از طریق مدارس جمع‌آوری می‌شد و هم‌اکنون نیز مدارس کار خود را آغاز کرده‌اند؛ به دنبال تعریف ساختار جدیدی برای جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی آن دسته از خانوارهایی که موفق به پرکردن اطلاعات نشدند هستیم. مدد در مورد راستی‌آزمایی اطلاعات نیز خاطرنشان کرد: 4/99 درصد اطلاعات هویتی افراد در فرم اطلاعات اقتصادی خانوار شامل نام، فامیل، سریال شناسنامه، کد ملی، نام همسر و فرزندان درست بوده است.به گفته وی تاکنون راستی‌آزمایی 35میلیون ایرانی درخصوص اطلاعات هویتی آنها به پایان رسیده است.رئیس مرکز آمار تصریح کرد: البته راستی‌آزمایی فوق شامل سایر اطلاعات اقتصادی خانوارها مانند تعداد املاک و یا خودروهای شخصی افراد نمی‌شود.مدد گفت: هنوز به راستی‌آزمایی سایر اطلاعات اقتصادی خانوارها نپرداخته‌ایم.

رئیس مرکز آمار افزود: برای اطمینان از راستی‌آزمایی به تطبیق اطلاعات تکمیل شده با پایگاه‌های ثبت احوال، خودرو، وزارت رفاه و تامین اجتماعی و سهام عدالت می‌پردازیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها