گروه جامعه: مدیرکل آموزش و پرورش راهنمایی، از برنامه‌ریزی آموزش و پرورش برای کاهش 5/1 درصدی افت تحصیلی در مقطع راهنمایی در سال تحصیلی جدید خبر داد. منوچهر فضلی‌خانی، ضمن اعلام این خبر، افت تحصیلی در دوره راهنمایی را با در نظر گرفتن بیش از 93 درصد قبولی، 6/8 درصد خواند و برای طرح پیشرفت تحصیلی در دوره راهنمایی و جلوگیری از تجدید شدن دانش‌آموزان دارای نمره‌های مرزی در امتحانات خرداد ماه، از اجرای برنامه‌های جدید برای کاهش افت تحصیلی در مقطع راهنمایی خبر داد.
کد خبر: ۲۰۷۳۴۵

مدیرکل آموزش و پرورش راهنمایی، از آموزش مسوولان طراحی سوال امتحانات در مقطع راهنمایی و اجرای این برنامه در همه مدارس راهنمایی نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: بهبود سیستم ارزشیابی در مقطع راهنمایی قطعا در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان و کاهش افت تحصیلی موثر خواهد بود.

فضلی‌خانی همچنین از تغییر آیین‌نامه ارزشیابی دوره راهنمایی در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: حذف امتحان نهایی از پایه سوم راهنمایی از جمله محورهای تغییر آیین‌نامه ارزشیابی دوره راهنمایی به شمار می‌رود که روی کاهش افت تحصیلی و تحقق قبولی بیش از 95 درصدی دانش‌آموزان این مقطع به میزان مطلوب تاثیر خواهد گذاشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها