اگر به‌طور حرفه‌ای با فایل‌های صوتی سر و کار داشته باشید بی‌شک می‌دانید که هویت این‌گونه فایل‌ها توسط تگ‌های موجود در آنها شناسایی می‌شود. اگر می‌خواهید به‌طور حرفه‌ای به ویرایش این تگ‌ها بپردازید و اطلاعات فایل‌های خود را به شکلی دقیق در آنها وارد کنید، می‌توانید از نرم‌افزار قدرتمند Mp3Tag کمک بگیرید.
کد خبر: ۲۰۷۲۹۶

استفاده از این برنامه بسیار ساده است و امکاناتی همچون تغییر نام فایل‌ها بر اساس اطلاعات تگ‌های آن، جایگزین کردن کلمه یا کاراکتری به تگ‌ها یا نام فایل‌ها، ورود و استخراج اطلاعات تگ‌ها، ایجاد  Playlist، ارتباط با اینترنت و گرفتن اطلاعات مربوط به تگ‌های هر فایل از جمله قابلیت‌های این نرم‌افزار است. برای دانلود این برنامه به سایت زیر مراجعه کنید:
http://www.mp3tag.de/en

کوچک اما حرفه‌ای‌

همان‌طور که می‌دانید مرورگر کروم ابزاری جدید با روش کار ساده و سرعتی بالا برای مرور صفحات وب است که به‌تازگی توسط گوگل ارائه شده است. این مرورگر برخلاف ظاهر ساده و روش کار آسان، تمام امکانات و قابلیت‌های مورد نیاز کاربران حرفه‌ای را در خود جای داده است که یکی از آنها پشتیبانی از پروفایل‌ها است. نقش پروفایل‌ها در مرورگر، ذخیره‌سازی اطلاعات کاربر و تنظیمات مشخص شده از طرف آن در حافظه مرورگر و استفاده از آن در اجراهای بعدی مرورگر است. چنانچه بخواهید این پروفایل‌ها را مدیریت کنید، از آنها نسخه پشتیبان بگیرید و در هر رایانه‌ای تنظیمات خود را اعمال کنید یا حتی برای یک مرورگر چندین پروفایل را ایجاد کنید تا هر فرد به دلخواه خود پروفایلی برای خودش ایجاد کند و به تاریخچه سایت‌ها و اطلاعات مشاهده شده توسط دیگر کاربران نیز دسترسی نداشته باشد می‌توانید از ابزار  Google Chrome Backup  کمک بگیرید. این ابزار بسیار کم حجم که حجم آن به نیم مگابایت نیز نمی‌رسد امکانات و قابلیت‌های متعددی را در مدیریت پروفایل‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد که توصیه می‌کنیم قبل از استفاده از آن حتما راهنمای آن را نیز مطالعه کنید. شاید کاری که تا به حال به فکرتان نرسیده باشد هم توسط این برنامه برای شما قابل انجام باشد! نرم‌افزار فوق از سایت زیر قابل دریافت است.
www.parhelia-tools.com

 تبلیغات رایگان‌

استفاده ازسایت‌هایی همچون یوتیوب برای به اشتراک‌گذاری فایل‌های ویدیویی مزایای مختلفی دارد. تبلیغات رایگان، ارائه اخبار تصویری از آخرین دستاوردها و ... که همگی به‌صورت کلیپ‌های تصویری می‌توانند به میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا نمایش داده شوند برخی از مزایای استفاده از این‌گونه سایت‌ها است. اما تنها نکته‌ای که قبل از به‌کارگیری خدمات این سایت‌‌ها باید به‌آن توجه کنید تبدیل فایل‌های ویدیویی مورد نظر به فورمت‌های قابل نمایش در این سایت‌ها است. نرم‌افزار ZC Video to FLV Converter  یکی از بهترین نرم‌افزارها برای انجام این کار است. با استفاده از این برنامه می‌توانید اکثر فورمت‌های ویدیویی خود را با کمتر از چند کلیک ساده به فورمت‌های SWF , FLV  تبدیل کنید. تقسیم فایل در بازه‌های زمانی مشخص و اختصاص تگ‌های مورد نیاز به فایل‌های ایجاد شده از دیگر قابلیت‌های این برنامه است. با کمک این برنامه می‌توانید تمام کلیپ‌های خود را به فورمت‌های قابل نمایش در سایت‌های اینترنتی درآورده و آنها را برای میلیون‌ها کاربر به نمایش درآورید. برای دانلود این برنامه به سایت زیر مراجعه کنید.
www.videoxdvd.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها