گروه حوادث: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی خراسان رضوی موفق شدند مرد شیادی را که با هدف قرار دادن اعتقادات مذهبی مردم، از آنها سوءاستفاده و مبالغ هنگفتی را کلاهبرداری کرده بود، دستگیر کنند. سرهنگ صادقی، رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی با بیان این خبر به «جام‌جم» گفت: چندی پیش، کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی با دریافت گزارش‌های مردمی در جریان فعالیت مشکوک مردی به نام علیرضا قرار گرفتند که با اجاره خانه‌ای در یکی از محلات مشهد و با اغفال برخی شهروندان در پوشش دعانویسی و رمالی به کلاهبرداری از آنها اقدام می‌کند. برای روشن شدن موضوع، کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند و پس از چند روز تحقیقات نامحسوس و کنترل رفت و آمدهای این فرد، متوجه شدند مظنون با شیوه و شگردهای خاص و سوءاستفاده از اعتقادات مذهبی افراد با دعانویسی و رمالی به بهانه حل مشکلات، از آنها کلاهبرداری می‌کند.
کد خبر: ۲۰۷۰۵۶
تحقیقات بیشتر مشخص کرد که این فرد از متهمان سابقه‌دار در این زمینه بوده و قبل از این نیز به اتهام کلاهبرداری و حمل و نگهداری مواد مخدر روانه زندان شده است.

با توجه به حرفه‌ای بودن متهم و این‌که وی برای فرار از دست پلیس، تنها به افراد خاصی وقت ملاقات می‌داد، کارآگاهان پلیس با نفوذ در شبکه او، یکی از افراد خود را به عنوان مشتری به خانه کلاهبردار فرستادند و در نهایت وی به صورت ضربتی و غافلگیرانه به دام افتاد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها