یک هموطن: یک سال از قبول شدنم در آزمون استخدام آموزش و پرورش می‌گذرد، اما متاسفانه این سازمان هیچ فکری به حال من و امثال من نکرده است.
کد خبر: ۲۰۷۰۴۰

یک هموطن از مبارکه: با توجه به این که اعلام شده است مدارس حق دریافت شهریه از دانش‌آموزان را ندارند، ولی مدیر آموزشگاه ابتدایی (دخترانه)‌ مریم در مبارکه اصفهان برای ثبت‌نام هر دانش‌آموز، 100 هزار تومان گرفته است؛ چرا آموزش و پرورش نسبت به این کار غیر قانونی هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد.

شفیعی از گنبد کاووس: قرار بود پذیرفته شدگان آزمون استخدامی امسال وارد آموزش و پرورش شوند ولی تاکنون سردرگم مانده‌اند.

یک معلم رسمی: امسال با توجه به مساله یک نوبته کردن مدارس با 12 سال خدمت جزو نیروهای مازاد شدم و به همین دلیل قرار شده است ارتقای شغلی این قشر نیز حذف شود یعنی در این تورم بازار، 60 هزار تومان نیز از حقوقمان کسر شود، آیا این تصمیم آموزش و پرورش درست است؟

علی‌پور از خوی: کاش ریاست اداره جانبازان و ایثارگران این شهرستان با تامل بیشتری به مشکلات جانبازان رسیدگی می‌کرد.

ابراهیمی: سامانه 129 (تلفن شکایات از سازمان تاکسیرانی)‌ پاسخگوی تلفن‌های مردمی نیست، پس دلیل راه‌اندازی آن، چه بوده؟!

مرتضوی از شاهین‌شهر اصفهان: با توجه به نزدیکی فصل سرما، هنوز نصب علمک‌های گاز شهرک‌های کوثر و فدک با مشکل مواجه است و پس از گذشت ماه‌ها انتظار، مراحل حفاری خیابان‌ها به پایان نرسیده است.

جهرمی از ماهشهر: بانک تجارت شعبه پتروشیمی بندر امام(ره) در پرداخت حقوق ماهانه کارکنان شرکت‌ها، با مشکلات عدیده‌ای مواجه است و در اکثر مواقع از پرداخت وجه به ارباب رجوع ممانعت می‌کند.

محمدرضا جمشیدی از بروجرد: نمایندگی شرکت زاگرس خودروی بروجرد نسبت به تحویل خودروهای وعده داده شده خلف وعده می‌کند.

یک هموطن از هشتگرد: چند ماهی است که یکی از لوله‌های اصلی آب هشتگرد دچار ترکیدگی شده است که اقدام شرکت آبفای این منطقه، تاکنون حفاری خیابان بوده است و وقتی به این مساله اعتراض می‌کنیم، می‌گویند در انتظار ارسال لوله آب از شهر اصفهان هستند،‌ آیا این کار شرکت آب و فاضلاب با شعار (صرفه‌جویی در آب) سنخیتی نیز دارد؟

خلیلی از اراک: شهرک مصطفی خمینی پس از 12 سال تاسیس، هنوز در خیابان‌های اصلی‌اش روشنایی ندارد، آیا این خیابان‌های پرتردد هنگام شب، روشنایی نمی‌خواهد؟!

جمعی از اهالی: شهرک بام تهران واقع در منطقه یک شهرداری آب شرب و حتی آب چاه ندارد، بنابراین چه کسی پاسخگوی نیازهای آبی این منطقه است؟!

محمدکاظم حیدری: از پخش سریال «وقتی برای پشیمانی» کمال تشکر را دارم.

صحبتی از تهران: کاش صداوسیما نسبت به پخش سریال «بزنگاه» قدری با تامل‌تر عمل می‌کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها