گروه رسانه:مجید مظفری در آینده نزدیک سریال مسافر اکباتان را در شهر همدان مقابل دوربین می‌برد. فیلمنامه مسافر اکباتان را روح‌الله صدیقی نوشته است و داستان آن درباره مردی است که از سازمان میراث فرهنگی بازنشسته می‌شود و به زادگاه خود همدان برمی‌گردد. او زمین‌های زیادی در این شهر دارد به همین دلیل فرزندان خود را از داخل و خارج ایران فرا می‌خواند تا در حیات خود ارثیه هر کدام از آنها را بدهد. فرزندان او که در کشورهای آلمان، فرانسه و آمریکا زندگی می‌کنند نمی‌توانند به ایران بیایند، به همین دلیل فرزندان خود را می‌فرستند. یکی از فرزندان او از شیراز می‌آید.یکی از برادران مرد شهید شده است واو برادرزاده خود را به همدان دعوت می‌کند. همه درهمدان دور هم جمع می‌شوند تا درکنار پدر بزرگ با میراث خود آشنا شوند.
کد خبر: ۲۰۶۷۹۷
مجید مظفری که تهیه کنندگی مسافر اکباتان را نیز به عهده دارد درباره انگیزه خود از ساخت این سریال گفت:مسافر اکباتان به سفارش استانداری همدان در شبکه یک سیما تولید می‌شود. این سریال بررسی کاملی درباره گویش، فرهنگ، مکان‌های دیدنی، باورهای دینی و...همدان دارد. نوه‌های مرد از خارج کشور به ایران می‌آیند بنابراین نوع نگاه آنها به ایران و میراث فرهنگی ایران نیز به نمایش در می‌آید.

یک شنبه شب در بخش اخبار فرهنگی شبکه 2 سیما این خبر که مجید مظفری تصمیم دارد سریال مسافر اکباتان را با بازی عزت الله انتظامی مقابل دوربین ببرد، زیر نویس شد. مظفری درباره حضور انتظامی در این سریال با ابراز شگفتی از شنیدن این خبر گفت: آقای انتظامی بازیگری هستند که من دوست دارم با ایشان کار کنم اما فکر نمی‌کنم ایشان از این نقش خوششان بیاید و بازی در این سریال را بپذیرند و من متعجبم که این خبر چگونه منتشر شده و به اخبار شبکه 2 سیما رسیده است، چون من تاکنون از این سریال خبری به جایی نداده‌ام.

مظفری در ادامه با ذکر این نکته که تاکنون حضور فرهاد مافی به عنوان تصویربردار با سریال قطعی شده است،گفت: هنوز با هیچ بازیگری برای حضور در سریال صحبت نکرده‌ام. اما بازیگرانی چون عزت‌الله انتظامی، علی نصیریان، جمشید مشایخی و محمدعلی کشاورز برای بازی در نقش پدر بزرگ مناسب هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها