سپاه محمد رسول الله(ص) تهران برنامه‌های متنوعی را برای هفته دفاع مقدس پیش بینی کرده است.
کد خبر: ۲۰۳۸۲۵

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار باقر سادات حسینی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران امروز یکشنبه در نشستی خبری به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در تهران بزرگ پرداخت و گفت: هشت سال دفاع مقدس، مانند نگینی بر شهادت‌طلبی تاریخ می درخشد.

وی اضافه کرد: سپاه محمد رسول الله (ره) در هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی همچون شب خاطره، اجرای نمایش، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی، مقاله، خاطره نویسی، قرآنی، شب خاطره، یادواره شهدا، سخنرانی در مدارس و دانشگاهها و انس با قرآن برگزار می کند.

سادات حسینی با بیان این که در دوران دفاع مقدس، ملت ایران ابهت دو ابرقدرت جهانی را درهم شکست، افزود: دشمنان قسم خورده ملت ایران اگر امروز جرات تعدی به جمهوری اسلامی ایران را ندارند، به خاطر همان دوران دفاع مقدس است چون آنان پی بردند که ملت ایران چگونه از وطن خود دفاع می کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه محمد رسول الله (ص) افزود: سپاه محمد رسول الله با بیش از یک میلیون و 600 هزار بسیجی، 8 هزار پایگاه مقاومت، 400 حوزه مقاومت و 16 مرکز مقاومت از آرمان های والای حضرت امام (ره)، شهداء و انقلاب دفاع می کند.
وی اضافه کرد: این سپاه در دوران دفاع مقدس در عملیات های مختلف حضور داشت و شهدای والامقامی همچون همت، دستواره و کریمی را تقدیم انقلاب کرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها