دستور رییس‌جمهوری به مسئولان:

از پارالمپیکی ها، تقدیری شایان کنید

دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری از افتخار آفرینان کشور در مسابقات پارالمپیک پکن قدردانی کرد و گفت: این عزیزان موجب افتخار کشور شدند و نشان دادند که توانایی انجام کارهای بزرگ را دارند البته ملت ما در همه مسایل اینگونه اند که با دست های خالی،کارهای بزرگی را به ظهور می رسانند.
کد خبر: ۲۰۲۸۱۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت دکتر احمدی نژاد در ابتدای جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت که به ریاست وی تشکیل شد،اظهار امیدواری کرد در آینده شاهد پیروزی های بزرگ تر در میادین علمی، فرهنگی و ورزشی باشیم.

وی به مسئولین مربوطه توصیه کرد که به نحو شایسته ای از این قهرمانان تقدیر شود.

کاروان ورزشی 72 نفره ایران در پارالمپیک پکن موفق شد در مجموع 14 مدال شامل 5 مدال طلا، 6 مدال نقره و 3 برنز کسب کند و در رده 22 از میان بیش از 140 کشور شرکت کننده در این دوره از رقابتها قرار گیرد.

رئیس جمهور همچنین با تبریک لیالی مبارکه قدر ، این شب ها را بهترین و زیباترین لحظات سرنوشت برای بشریت دانست و اظهار امیدواری کرد در این شب های عزیز تمامی مومنان با استعانت از خداوند متعال بهترین تقدیرها را برای خویش رقم بزنند.  

احمدی نژاد همچنین شهادت امام اعظم و مبین حضرت امیرالمومنین علی (ع) را به ملت ایران و تمامی بشریت تسلیت گفت و اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان سعید ترین انسان روی زمین به دست شقی ترین افراد به شهادت رسید و جهانی را به سوگ نشاند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها