سردار سرلشکر صفوی خبر داد:

سپاه، مسئول دفاع ‌از خلیج فارس شد

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا در امور نیروهای مسلح گفت: مسئولیت دفاع از خلیج فارس به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذار شده است.
کد خبر: ۲۰۲۴۷۳

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی امروز سه شنبه در گفتگو ایرنا، افزود: بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده دفاع از دریای عمان و خزر نیز بر عهده ارتش جمهوری اسلامی ایران گذاشته شده است.
 
وی گفت: پس از اینکه آمریکایی ها از این تصمیم آگاه شدند، به ناوهای خود اعلام کردند که با توجه به واگذاری مسئولیت دفاع از خلیج فارس به سپاه پاسداران به هیچ وجه به شناورهای ایرانی نزدیک نشوید زیرا در مقابله سریع با بیگانگان هیچ تردیدی به خود راه نمی دهند.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری تاکید کرد: موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قادر به پوشش تمام عرض خلیج فارس هستند و هیچ ناوی نمی تواند از آن عبور کند که در تیررس ما نباشد.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح ما با تجهیزات دفاعی خود اعم از توان موشکی، نیروی هوایی، دریایی و موشک های زیرسطحی قادر به کنترل تنگه هرمز هستند.

سردار سرلشکر صفوی تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از سپاه، ارتش و یازده میلیون بسیجی در آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تعرضی بسر می برند.

وی در خصوص تهدیدات رژیم صهیونیستی و امکان حمله این رژیم به ایران نیز گفت: رژیم صهیونیستی قابلیت های لازم سیاسی، اقتصادی و اجتماعی برای اینکه جنگ بزرگی را آغاز کند، ندارد.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نیروهای مسلح درباره تهدیدات آمریکا نیز گفت: 200 هزار نیروی آمریکا که در منطقه مستقر هستند در این صورت در معرض خطر جدی قرار می گیرند و قطعاً آمریکایی ها پس از درگیری که در افغانستان، عراق و گرجستان دارند در جبهه چهارمی خود را درگیر نمی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها