گروه حوادث: سقوط اتوبوس از پل فردیس کرج تاکنون 13کشته و 14 زخمی بر جای گذاشته است. دکتر مقصودی، معاون اورژانس تهران با اعلام وقوع این حادثه به ایسنا گفت: حوالی ساعت 6 صبح دیروز، اتوبوسی با 35مسافر از خرم‌آباد به سمت کرج در حال حرکت بود که متاسفانه در پل فردیس به علت انحراف از مسیر و سپس شکافتن گاردریل به پایین پل که حدود 12 تا 15 متر ارتفاع داشت سقوط‌کرد.
کد خبر: ۲۰۲۳۱۰

وی با اشاره به این که تعدادی از مسافران این اتوبوس در بین راه پیاده شده بودند، اظهار کرد: تاکنون حدود 15 مصدوم این حادثه توسط اورژانس‌های تهران و کرج به بیمارستان منتقل شده‌اند.

به گفته وی، از مجموع مجروحان 10 نفر به بیمارستان شهید‌مدنی کرج، 4 مجروح به بیمارستان امام کرج و یک مصدوم نیز توسط امداد هوایی به بیمارستان امام تهران منتقل شده‌اند.

وی افزود: حال 4 مصدوم انتقال یافته به بیمارستان امام کرج وخیم گزارش شده است.

خستگی و خواب‌آلودگی راننده ‌حادثه مرگبار اتوبان کرج را رقم زد

فرمانده پلیس راه استان تهران اعلام کرد: خستگی و خواب‌آلودگی راننده، علت اصلی حادثه مرگبار اتوبان کرج بوده است.  احمد نجفی نیز در ارتباط با این حادثه به فارس گفت: متاسفانه به رغم هشدارهای پلیس، باز هم شاهد هستیم که برخی رانندگان با وجود خواب آلودگی به رانندگی خود ادامه داده و حوادث تلخی را مانند حادثه صبح دیروز اتوبان کرج به بار می‌آورند.

وی افزود: این حادثه دلخراش ساعت 6 صبح دیروز و در حالی که راننده به دلیل خستگی و خواب آلودگی تعادل خود را از دست داده بود، اتفاق افتاد.

این فرمانده انتظامی ادامه داد: هم اکنون ماموران پلیس راه در حال بررسی جوانب مختلف این حادثه هستند و بزودی نتایج این بررسی‌ها در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها