وزیر رفاه و تامین اجتماعی با تاکید بر این که همه یارانه‌ها به یکباره حذف نمی‌شود، تصریح کرد: برخی اقلام ممکن است در مرحله اول یا دوم حذف شوند، اما قطعا یارانه کالاهای اساسی مثل نان و کالاهایی که با کوپن‌های ارزاق واگذار می‌شوند، در مراحل اول و دوم حذف نخواهند شد.
کد خبر: ۲۰۲۰۹۲
عبدالرضا مصری در گفتگو با ایسنا، با بیان این که پس از آزاد شدن یارانه‌ها قاعدتا تغییرات قیمتی را در کشور شاهد خواهیم بود، گفت: بر همین اساس باید به طریقی عمل کنیم که قدرت خرید دهک‌های پایین جامعه افزایش یابد و این قدرت را تا دهک هفتم حفظ کنیم.
یکی از اقشاری که از یارانه‌های کشور استفاده می‌کنند،‌ اتباع غیرمجاز بویژه افاغنه هستند که به گفته مسوولان وزارت کشور، هر یک از آنها روزانه «5 دلار» از این یارانه‌ها استفاده می‌کنند.

وزیر رفاه درباره این که آیا در طرح هدفمند کردن یارانه‌ها، فکری برای این قشر که یارانه کشور را می‌بلعند شده است یا خیر ، گفت: اینها به عنوان گروه خاص تلقی می‌شوند و چون شناسایی شده و بانک اطلاعاتی آنها موجود است ، اگر پس از اجرای طرح تحولات اقتصادی آسیبی به آنها برسد ، در آن زمان در موردشان تصمیم‌گیری می‌شود و فعلا این یارانه متعلق به ایرانیان است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها