بیتا موسوی‌

متفاوت در «بیست»

مهتاب کرامتی این روزها مشغول بازی در فیلم «بیست» سومین اثر سینمایی عبدالرضا کاهانی است که به نظر می‌رسد در مقایسه با دیگر نقش‌های او کار متفاوتی باشد. در فیلم «بیست» که 50 درصد فیلمبرداری آن در یک تالار پذیرایی حوالی میدان خراسان انجام شده، علیرضا خمسه، پرویز پرستویی، حبیب رضایی، فرشته صدرعرفایی و مهران احمدی بازی می‌کنند.
کد خبر: ۲۰۱۵۱۰
 از این بازیگر سینما امسال فیلم «زن‌ها فرشته‌اند» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی در سینماها به اکران عمومی درآمد که با فروش بسیار بالایی مواجه شد. با او گپی در مورد کارهایش  زدیم که می‌خوانید.

گریم شما در فیلم «بیست» نشان می‌دهد که نقش متفاوتی را بازی می‌کنید.

بازی من در «بیست» با تجربه‌های قبلی‌ام در سینما کاملا متفاوت است.

 این نقش از جهاتی برای من جذابیت دارد و به همین دلیل آن را قبول کردم. البته پیش از این در مجموعه تلویزیونی «خاک سرخ» ابراهیم حاتمی‌کیا نیز کاری متفاوت ارائه داده بودم.

نوع داستان برای شما جذاب بود؟

«بیست» داستان خطی و ساده‌ای دارد، اما جذابیت‌های قصه مخاطب را جذب خواهد کرد. فیلم زندگی روزمره چند کارگر را نشان می‌دهد که برای نگه داشتن کار خود تلاش می‌کنند، زیرا قرار است 20 روز دیگر محل کار آنها تعطیل شود. این موضوع باعث بدبختی تک‌تک آنها می‌شود. کار من در این فیلم از لحاظ نشان دادن یک طبقه اجتماعی نیز با تجربه‌های قبلی‌ام کاملا فرق دارد.

کار با کاهانی چطور بود؟

در این فیلم با دوستانی کار می‌کنم که باعث افتخار من است. البته من پیش از این نیز با کاهانی در فیلم «آدم» همکاری داشتم و در آن فیلم ایفاگر نقشی کاملا فرا واقعی بودم. به همین دلیل «بیست» با آن تجربه متفاوت است.

در مورد کاری که با آقای «بیژن میرباقری» انجام دادید، چی؟

فیلم «دوزخ، برزخ، بهشت» یک کار سه اپیزودی بود و در بخشی از آن من به همراه علی مصفا بازی کردم. این فیلم به روابط آدم‌ها و شرایط موجود بین آنها می‌پردازد و به نوعی نشان می‌دهد، برخی مواقع شرایط باعث می‌شود یک زوج در زندگی به دوزخ و برزخ برسند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها