فوتبال 7 نفره ایران 3 - انگلیس صفر

رعدی: ترجیح می‌دهیم با هلند یا برزیل بازی کنیم

تیم فوتبال کشورمان که برای سرگروهی رقابتی فشرده را با اکراین دارد ، صبح چهارشنبه در زمین هاکی مجموعه شیک و زیبای المپیک پکن، تیم انگلیس را با 3 گل شکست داد. این پیروزی در شرایطی به دست آمد که اگر بچه‌ها در نواختن ضربات آخر دقت بیشتری را به خرج می‌دادند، دروازه تیم قرمزپوش انگلیس بیشتر از اینها به روی بازیکنان ما گشوده می‌شد.
کد خبر: ۲۰۱۳۰۹
گل‌های تیم فوتبال ایران را که به واسطه بازی زیبا و حساب شده‌اش از سوی تماشاگران چینی بشدت تشویق می‌شد توسط مسلم اکبری دقیقه 3 و عبدالرضا کریم‌زاده در دقایق 28 و 39 دو وقت 30 دقیقه‌ای بازی، درون دروازه انگلیس جای گرفت تا این تیم بدون آن که حرف خاصی برای گفتن داشته باشد، برتری تیم ایران را پذیرا باشد.

کریم‌زاده با 2 گلی که در مقابل انگلیس زد، با احتساب 3 گل زده‌اش در بازی مقابل ایرلند، با 5 گل زده در صدر گلزنان مسابقات جای دارد.
در پایان این بازی، بازیکنان ایران با حرکت به سمت جایگاه تماشاگران در 4 گوشه زمین با تکان دادن دست به ابراز احساسات آنان پاسخ گفته و به آنان عرض احترام کردند تا این حرکتشان بشدت از سوی تماشاگران چینی با تشویق مواجه شود.

تیم فوتبال 7 نفره ایران که هدفش کسب مقام نخست گروه است تا در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها حریف آسان‌تری را به نسبت روسیه برای خود انتخاب کند، روز جمعه دیداری تعیین‌کننده با اکراین برگزار خواهد کرد.

علیرضا رعدی، سرمربی تیم ملی در این زمینه به جام‌جم گفت: صعود ما و اکراین از گروه مسجل شده است، اما ما به دنبال اولی گروه هستیم و برای همین می‌خواهیم با پیروزی بر اکراین، یکی از دو تیم هلند یا برزیل را برای دیدار ماقبل فینال انتخاب کنیم. از گروه مقابل صعود روسیه به عنوان تیم اول گروه قطعی است و با توجه به قدرت این تیم، ترجیح ما این است که در این مرحله با یکی از دو تیم هلند یا برزیل مواجه شویم.

رعدی با اشاره به شناختش از تیم اکراین گفت: این تیم با سابقه قهرمانی جهان و پارالمپیک، نفرات بسیار خوب و قدرتمندی را در اختیار دارد؛ اما با توجه به دیدارهای دوستانه‌ای که با این تیم در کی‌یف و تهران برگزار کرده‌ایم، شناخت کاملی از نقاط قوت و ضعف اکراینی‌ها داریم.
 
حجت‌الله اکبرآبادی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها