آنچه باید در باره لامپ های کم مصرف بدانید

لامپ های کم مصرف سرطان زا هستند ؟

در جلسه شورای شهر مطرح شد،

توزیع خانه به خانه لامپ های کم مصرف

مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ به اجرای طرح خانه به خانه توزیع لامپ های کم مصرف اشاره کرد و گفت: این برنامه در راستای کاهش مصرف انرژی صورت می گیرد.سعید مهذب ترابی در جلسه امروز شورای شهر تهران به تشریح وضعیت مصرف برق در تهران پرداخت.
کد خبر: ۱۹۵۷۹۴

به گزارش مهر، ترابی از ارائه لامپ های کم مصرف به کارکنان ادارات  وسازمانهای دولتی خبرداد وگفت: بر اساس این طرح ،تمامی سازمانها و ادارات موظف به ارائه 10 عدد لامپ کم مصرف به صورت یارانه ای هستند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ از تدوین طرح جامع انرژی تهران با همکاری دانشگاهها و دیگر نهادها خبر داد.

ترابی همچنین به اجرای طرح خانه به خانه توزیع لامپ های کم مصرف اشاره کرد و گفت: این برنامه ها در راستای کاهش مصرف انرژی صورت می گیرد.

او در توضیح مصرف برق در تهران به گزارش مصرف 79 روزه برق در سالهای 83 تا 87 اشاره کرد و افزود: وضعیت نشان می دهد که میزان مصرف برق رشد زیادی نداشته است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ به مصرف برق در 5 ماهه اول سال 87 نسبت به سال 86 اشاره کرد و گفت: در این مدت نیز مصرف برق افزایش زیادی نداشته است.

وی با تاکید بر تاثیر درجه حرارت بر مصرف انرژی افزود: با توجه به افزایش دمای هوا،  عملکرد نشان می دهد بطور متوسط رشد مصرف بالایی نداشته ایم.

ترابی از افزایش اندک مصرف برق در ساعات پیک خبر داد و گفت: فقط 48 صدم درصد افزایش مصرف برق در ساعات  پیک را داشته ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها