امشب در بازگشایی لیگ فوتبال ایتالیا (سری آ) پس از 3هفته تعطیلات مرتبط با سال نو میلادی ، شاهد بازی آ.ث .میلان
کد خبر: ۱۹۲۱۶
صدرنشین پیکارها با بولونادر زمین بولونا خواهیم بود. بولونا تیم کوچکی نیست و در حال حاضر با 6امتیاز کمتر از مردان کارلو آنجلوتی در رده ششم جدول قرار دارد و در هفته پانزدهم این پیکارها نیز در زمین لاتزیو به تساوی 1-1 رسیده است . 7برد، 6تساوی و 2باخت حاصل کار بولونا در این فصل بوده که در لیگی به این دشواری آمار جالبی محسوب می شود. آ.ث .میلان که 10برد، 3تساوی و 2شکست در کارنامه اش دارد، در هفته پانزدهم مثل بولونا به تساوی تن داد؛ اما با حساب صفر-صفر مقابل برشیا.
2سرمایه متفاوت
با توجه به فشردگی رقابت آ.ث .میلان با همشهری اش اینتر و لاتزیو و نزدیک شدن کیه وو و یوونتوس ، یاران مالدینی مجبورند در این دیدار فقط پیروزی را هدف بگیرند و تساوی ، چاره عاجل دردشان نباشد؛ اما یاران جوزپه سینیوری تیم پخته ای هستند و در 2-3 سال اخیر هیچ میدانی را مفت نباخته اند و این بار هم می توانند تیم قرمز و مشکی پوش شهر میلان را به دردسرهایی بیندازند. با این حال باید پذیرفت که سرمایه های انسانی 2تیم غیرقابل قیاس اند و هرچقدر که دست آنجلوتی پر است و روی نیمکت ذخیره های تیمش نیز فوج ملی پوشان دیده می شوند، بولونا بیشتر با همت فردی مردانش زنده است . آنجلوتی شادمان است که آندری شوچنکو اکراینی پس از چند ماه غیبت به شرایط ایده آل بازگشته است و به سان سابق پرقدرت گلزنی می کند. فیلیپو اینزاگی هم به عنوان یکی از آماده ترین گلزنان فصل ، جایگاه خاص خود را دارد و در چنین شرایطی یان دال توماسون دانمارکی نقشی درجه دوم در میلان یافته است.
از این تیم ستاره می بارد
در مرکز خط میانی میلان ، هم پیرلو را دارد و هم کاستا و سیدروف را و قانونا یکی از این 3نفر به دلیل تشابه در سبک بازی باید روی نیمکت بنشیند. در این سیستم پر مهره و پرفشار حتی ریوالدو نیز گاهی نیمکت نشین است و در خط دفاعی زوج نستا و مالدینی ، تماشایی بوده است . خلاصه به هر جای میلان بنگرید، از آن ستاره ای می ریزد و آنجلوتی برخلاف فصل پیش توانسته است انسجام مستحکمی را به شاگردانش ببخشد. سیستم بازی او «4-4-2» بازی است که در آن هافبک ها کاملا آزاد، تهاجمی و رو به جلو عمل می کنند و هر چند ایراد بزرگ این سیستم نداشتن اندیشه دفاعی و یکی دو مهره خوب تدافعی در خط میانی است ؛ اما میلانی ها آنقدر خوب حمله می کنند که این ضعف شان نیز زیاد به چشم نمی آید، حتی درون دروازه هم تیم میلانی دیدای برزیلی را پس گرفته و او بهتر از کریستین آبیاتی کار کرده است .
مردان بولونا
ولونا نداشتن این همه مهره های خوب و پرشمار را با همت ذاتی مردانش که نیمی از بازیگران میلان نیز شهرت ندارند، تا حدی جبران کرده است . کریستین زاکاردو، لوئیجی دلاروکا، کریستین لوکاتلی ، خولیو کروز آرژانتینی و پائولو ونولی از جمله مردانی هستند که بولونا در طول فصل از حاصل کار آنان احساس رضایت کرده است ؛ اما اگر مدعی شویم که در این تیم هنوز هم سینیوری 36ساله و چپ پا و پیر، حرف اول را می زند حرفی به گزاف نگفته ایم . این تیم حق استفاده از مدافعش کارلو نروو را در دیدار با آ. ث. میلان ندارد؛ زیرا این بازیکن طی نبرد بولونا با لاتزیو از زمین اخراج شده است . با این حال بازی جالبی را می توان به انتظار نشست ، دیداری که در آن ، هر اتفاقی می تواند روی بدهد. حتی شکست تیم پرمهره تر، نامدارتر و همانی که صدرنشین لیگ است .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها