هموسکشوالیسم روایت جریان پیچیده‌ای است که تقریبا 74 سال پیش در جنوب آمریکا پایه‌ریزی شد و هم‌اکنون در بسیاری از کشورهای غربی نهادهای بسیاری وجود دارند که از مکتب فاسد هموسکشوالیسم یا همان همجنس‌بازی نه‌تنها حمایت می‌کنند بلکه سازماندهی آن را به عهده دارند.
کد خبر: ۱۹۰۹۵۱

این روایت کثیف در برخی کشورهای اروپایی تا آنجا پیش رفته که جزو قوانین رایج آن کشورها به شمار می‌رود و با تبلیغات بسیار در این حوزه تشکیلات بسیار پیچیده را برای خود پدید آورده‌اند.

بیماری که مرد و زن نمی‌شناسد

هموسکشوالیسم که در حقیقت همان گرایش جنسی مرد یا زن به جنس موافق است نوعی اختلال روانی بسیار خطرناک می‌باشد که در اکثر موارد می‌توان دلیلی برای این اختلال جنسی در فرد پیدا کرد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

شاید کمی سخت باشد که بتوان گفت این اختلال از چه سنی آغاز می‌گردد اما معمولا سن بلوغ زمانی است که فرد مبتلا متوجه یکسری تغییرات روحی در خود می‌شود که کم‌کم احساس می‌کند به جنس موافق گرایش دارد و با دیدن اندام حتی غیر برهنه وی تحریک می‌شود.

مردان  و یا زنان همجنس باز در ابتدا واهمه دارند که این خصیصه کثیف خود را نشان دهند و معمولا در خلوت خود را در تصورات هولناک ارتباط جنسی با فرد هم‌جنس مورد نظر غوطه‌ور می‌سازند. فرد همجنس‌باز سپس تلاش می‌کند تا شریک جنسی خود را به هر طریقی که شده بیابد. در اینجا وی دست به هر کاری می‌زند که شایع‌ترین این راه‌ها اینترنت، دوستی‌های خیابانی یا راه یافتن به گروه‌ها و مجالسی است که نشانی از انسانیت و خصایص انسانی در آنجا نمی‌توان یافت.

علت بیماری را کجا بجوییم؟

یافتن علت در برخورد با این بیماری مهلک روانی در حقیقت مشکل‌ترین بخش کار است چراکه پی بردن به این موضوع درمان را ساده‌تر می‌کند.

 در پاره‌ای اوقات سابقه یک واقعه تلخ در دوران کودکی مسبب اصلی است.

آزردن جنسی کودک، مشاهده صحنه تجاوز به والدین مخصوصا مادر، صحنه خیانت یکی از والدین، همه و همه حوادثی است که بیماری هولناکی را سبب می‌شود که نام آن را همجنس‌بازی نهاده‌اند.

دکتر مسعود اصغری‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها