جام‌جم: کاروان تیم ملی ایران ساعت 7 صبح امروز ماربیای اسپانیا را به مقصد پاریس ترک کرد تا از آنجا راهی اردوی یک هفته‌ای جمهوری چک شود. رفیق نیمه‌راه تیم ملی در اردوی چک، محسن خلیلی است. آقای گل لیگ برتر که در اسپانیا دچار پارگی رباط صلیبی شد، امروز از پاریس راهی مونیخ خواهد شد تا زانوی مصدومش را تحت عمل جراحی قرار دهد. امروز رسول خطیبی در پراگ به دیگر ملی‌پوشان می‌پیوندد تا جایگزین محسن خلیلی شود.
کد خبر: ۱۹۰۱۷۰

اولین پاس گل آندو در فولام‌

ایسنا: بازیکن ایرانی تیم فولام انگلیس شنبه شب، 45 دقیقه در ترکیب این تیم در دیدار برابر سلتیک اسکاتلند به میدان رفت و با دادن یک پاس گل، نقشی پررنگ در پیروزی تیم انگلیسی در این دیدار خانگی داشت.آندرانیک تیموریان درباره حضور یک نیمه‌ای خود در دیدار برابر سلتیک گفت: در ورزشگاه فولام همه سکوها سبز و به رنگ پیراهن تیم سلتیک درآمده بود. با این حال ما توانستیم 3 بر یک سلتیک را شکست دهیم. پس از بازی که با روی هاجسون حرف زدم، او از کارم رضایت داشت.

توقف فعالیت تیم‌های پایه استقلال‌

فارس: به دلیل نامناسب بودن چمن ورزشگاه مرغوبکار (محل تمرین تیم‌های پایه استقلال)، تمرینات و تمامی فعالیت‌‌های 6 تیم پایه این باشگاه تعطیل شد.

درخشش ساحلی‌بازان مقابل تیم کانتونا

جام‌جم: هرچند تیم فوتبال ساحلی ایران از گردونه رقابت‌های جهانی این رشته کنار رفت؛ اما در بازی مقابل فرانسه، میزبان بازی‌ها نمایش خیره‌کنند‌ه‌ای داشت و پس از تساوی 6 - 6 در جریان مسابقه، در ضربات پنالتی مغلوب حریف قدرتمند خود شد.

نشست واگذاری راه‌آهن در ساری‌

فارس: رئیس سازمان تربیت بدنی امروز برای بازدید و افتتاح احتمالی ورزشگاه شهدای مازندران به ساری سفر خواهد کرد؛ اما یکی از برنامه‌‌های اصلی علی‌آبادی در این سفر، برگزاری جلسه با مسوولان ورزشی و استانی، برای انتقال تیم فوتبال راه‌آهن به مازندران است.

سوپرجام لغو شد

جام‌جم: با وجود اعلام فدراسیون فوتبال مبنی بر برگزاری بازی سوپرلیگ بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در 8 مرداد، مسوولان و اعضای کادر فنی پرسپولیس بار دیگر با برگزاری این بازی مخالفت کردند و خواستار برگزاری بازی با یک هفته تاخیر در 12 مرداد شده‌اند که البته این درخواست با مخالفت سران استقلال مواجه شده است.به این ترتیب سازمان لیگ با توجه به محدودیت زمان قید برگزاری سوپرجام را زدو این دیدار را لغو شده اعلا‌م کرد.

سپاسی - پرسپولیس؛ 6 مرداد

جام‌جم: مسوولان تیم فوتبال مقاومت سپاسی شیراز با سران پرسپولیس برای برگزاری دیدار تدارکاتی به توافق رسیدند. تیم مقاومت 4 مرداد برای برگزاری اردویی 4 روزه به تهران خواهد آمد و 2 روز بعد در دیداری تدارکاتی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

جان واریو با استقلال ثبت کرد

جام‌جم: هافبک سابق تیم فولاد خوزستان با ثبت قرارداد در هیات فوتبال تهران رسما به استقلال پیوست. جان واریوی برزیلی که هم‌پست مجتبی جباری است، دیروز با مدیرعامل استقلال به توافق رسید و علی‌رغم داشتن قرارداد داخلی با فولاد خوزستان، برای این فصل آبی‌پوش شد.

رحمان به الظفره امارات رفت

ایسکانیوز: رحمان رضایی پس از حضوری چندساله درلیگ سری A ایتالیا و تیم‌های پروجا، مسینا و لیوورنو با حضور در باشگاه الظفره امارات و مذاکره با سران این باشگاه به توافق رسید و برای یک‌فصل به این تیم ملحق  و همبازی حسین خطیبی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها