پلیس چین به بهانه تامین امنیت بازی‌های المپیک به سیدمحمدعلی حسینی فرستاده ویژه رئیس‌جمهور به پکن و معاون حقوقی و امور بین‌الملل وزارت امورخارجه در سفر اخیر به این کشور توهین کرد. به گزارش تابناک، سیدمحمدعلی حسینی که هفته گذشته حامل پیامی از سوی محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران برای «هوجین تائو» رئیس جمهوری خلق چین بود، هنگام ترک پکن در فرودگاه، از سوی ماموران انتظامی و پلیس فرودگاه مورد بازرسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۸۹۸۳۰

این برخورد ناشایست پلیس فرودگاه پکن، موجب اعتراض حسینی و همراهان او شد و به رغم این‌که دیپلمات‌های ایرانی مقیم پکن که برای مراسم بدرقه به فرودگاه آمده بودند، پافشاری داشتند این کار پلیس، خلاف مقررات دیپلماتیک و تعاملات دوستانه دو کشور است، اما پلیس بدون توجه به این هشدارها، نسبت به بازرسی وسایل و افراد هیات اعزامی اقدام کرد.

سرگردانی جویندگان کار در دبی‌

بیشتر ایرانی‌هایی که برای یافتن شغل به دبی سفر می‌کنند، موفق به یافتن شغل مورد نظر نشده و در این منطقه آزاد تجاری سرگردان می‌شوند. به گزارش ایرنا، شغل پیشنهادی به ایرانی‌ها در دبی بسیار سخت بوده یا این‌که حقوق بسیار پایینی دارد.

براساس این گزارش، برخی از ایرانی‌های متقاضی کار در دبی گفته‌اند که تبلیغات تلویزیون‌های ماهواره‌ای آنها را فریب داده است و اگر از واقعیات در دبی مطلع بودند، هرگز به این منطقه سفر نمی‌کردند.

فروش بنزین سوپر یکصد تومانی در تهران‌

برخی پمپ‌بنزین‌ها در تهران بنزین سوپر را با قیمت یکصد تومان و با ارائه کارت سوخت به شهروندان عرضه کردند.

به گزارش ایرنا، متصدی یکی از پمپ‌بنزین‌های بخش جنوبی شهر تهران در این‌باره گفت: به دلیل این‌که از فروش بنزین سوپر به قیمت آزاد استقبالی صورت نگرفته و مخازن بنزین انباشته از این محصول شده، برخی پمپ‌بنزین‌ها این نوع سوخت را با ارائه کارت سوخت با قیمت یکصد تومان ارائه کردند.

وی با اشاره به این‌که تانکرهای حمل سوخت تنها همین یک بار بنزین سوپر را در مخازن بنزین معمول و بدون سرب تخلیه کردند، ادامه داد: از این به بعد با تخلیه بنزین سوپر، بنزین معمولی با ارائه کارت سوخت به شهروندان تحویل می‌شود.

دلداری بوش به صهیونیست‌ها

رئیس جمهور آمریکا خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: گفتگو با ایران به امنیت اسرائیل خدشه‌ای وارد نمی‌کند.

به گزارش فارس، منابع صهیونیستی تاکید کردند، آمریکا به کابینه ایهود اولمرت نخست وزیر این رژیم اطلاع داده است که گفتگوی آمریکا با ایران  به امنیت اسرائیل خدشه‌ای وارد نمی‌‌کند.

سخنان بوش در واقع برای رفع نگرانی رژیم صهیونیستی و پس از آن صورت می‌گیرد که واشنگتن با در پیش گرفتن موضعی جدید در قبال موضوع هسته‌ای وارد مذاکرات مستقیم و بدون پیش‌شرط با تهران شده است.

همزمان رژیم صهیونیستی به باراک اوباما نسبت به تلاش برای گفتگو با ایران هشدار داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها