گروه حوادث: مرد جوان وقتی متوجه ارتباط تلفنی مرد غریبه‌ای با همسرش شد، او را به دوئل مرگبار فرا خواند و وی را در یکی از محله‌های کرج به قتل رساند. به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 14 روز 26 تیر امسال یکی از مغازه‌داران مرکز میوه و تره‌بار شاهین‌ویلای کرج با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از درگیری میان 2 جوان و مجروح شدن یکی از آنها خبر داد. به دنبال این تماس، کارآگاهان جنایی اداره آگاهی استان تهران همراه بازپرس رضایی، کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی کرج، به محل حادثه اعزام و متوجه شدند جوانی به نام پیرولی بر اثر ضربه‌ای که به سرش اصابت کرده، مجروح شده است.
کد خبر: ۱۸۹۵۴۸

به این ترتیب مرد مجروح برای درمان به بیمارستان انتقال یافت، اما در میانه راه بر اثر شدت خونریزی جان خود را از دست داد.

به دنبال مرگ مرد جوان، جسد وی با دستور بازپرس کشیک جنایی کرج به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات از شاهدان حادثه و دوست مقتول آغاز شد.

ردپای یک مرد در جنایت

دوست مقتول در اظهاراتش به پلیس گفت: من در منزلمان بودم که دوستم (مقتول)‌ به سراغم آمد و گفت با مردی در مرکز میوه و تره‌بار شاهین ویلای کرج قرار ملاقات دارد و باید باهم به آنجا برویم که علت را از او پرسیدم، اما پاسخی نداد و دقایقی بعد با خودروی پرایدش به سمت محل ملاقات با مرد ناشناس رفتیم. پس از ورود به آنجا، مرد جوانی به ما نزدیک شد و شروع به مشاجره با دوستم کرد و مدام می‌گفت تو زندگی‌ام را به باد داده‌ای. با شنیدن این حرف‌ها از مرد ناشناس، ترسیدم و به دوستم گفتم، بیا محل را ترک کنیم که بی‌فایده بود. آنها با هم درگیر شدند و مرد ناشناس با زنجیری که قفلی روی آن نصب شده بود، به سوی دوستم حمله‌ور شد و ضربه‌ای به سر وی زد که او مجروح و نقش زمین شد و مرد ضارب نیز پا به فرار گذاشت.با داد و فریادهای من، غرفه‌داران و مشتریان متوجه ماجرا شدند و به تعقیب او پرداختند تا مانع فرار وی شوند، اما موفق نشدند و متهم به قتل سوار یک دستگاه موتورسیکلت شد و فرار کرد.به دنبال اظهارات دوست مقتول، دیگر شاهدان حادثه هم در تحقیقات، گفته‌های او را تایید کردند که در ادامه تحقیقات معلوم شد مقتول سرباز بوده و از خدمت سربازی‌اش 5 ماه دیگر باقی مانده است.

قاتل بعد از یک روز خود را تسلیم کرد

به دنبال این حادثه، پرونده‌ای تشکیل شد و کارآگاهان جنایی جستجوی ویژه‌ای را برای یافتن قاتل فراری  علیرضا  آغاز کردند تا این‌که به مرکز پلیس خبر رسید روز 27 تیر امسال، قاتل فراری به ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در میدان انقلاب تهران مراجعه و خود را تسلیم کرده است.روز گذشته متهم به قتل برای ادامه تحقیقات به اداره جنایی پلیس آگاهی استان تهران انتقال یافت و در بازجویی‌های پلیسی به قتل جوان سرباز اعتراف کرد.

علیرضا، متهم به قتل در اظهاراتش به پلیس گفت: از 6 ماه پیش به تماس‌های تلفنی همسرم مشکوک شدم تا این‌که پس از مشاجره با وی، متوجه شدم او از سوی جوان سربازی اغفال شده و با وی ارتباط تلفنی پیدا کرده است که تصمیم به انتقام از مرد جوان گرفتم.

با شناسایی هویت جوان سرباز، متوجه شدم وی در یکی از محله‌های کرج زندگی می‌کند. به این ترتیب، ابتدا با ارسال پیام کوتاهی برای او، خواستم تا به مرکز میوه و تره‌بار شاهین‌ویلای کرج بیاید و علت ارتباطش را با همسرم بازگو کند که توجهی به پیام من نکرد تا عاقبت چند بار تلفنی با وی صحبت کردم و او بعدازظهر روز حادثه همراه دوستش به محل حادثه آمد که با هم درگیر شدیم و با زنجیری که قفلی روی آن نصب کرده بودم، ضربه‌ای به سر وی زدم و فرار کردم. مقتول آتش به زندگی‌ام زده بود.بنابراین گزارش، تحقیقات تکمیلی از متهم ادامه دارد و همسر وی هم برای ادامه تحقیقات به دادسرا احضار شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها