با دستگیر ی متهم معلوم شد

قتل به خاطر مخالفت با ازدواج‌

مرد جوان وقتی برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش با مخالفت مادرش روبه‌رو شد، نقشه قتل وی را عملی کرد و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۸۹۴۷۴
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 19 شامگاه 4 تیر امسال یکی از اهالی شرق تهران با کلانتری 144 جوادیه تماس گرفت و از به قتل رسیدن زن همسایه‌اش خبر داد.

به دنبال این تماس، ماموران کلانتری به محل حادثه عزیمت کردند و در بررسی آنجا با جسد زن در یکی از اتاق‌های منزل روبه‌رو شدند و پس از گزارش موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران، جسد مقتول برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران، تحقیقات ویژه ای را برای فاش شدن راز مرگ زن آغاز کردند.

کارآگاهان جنایی در ادامه تحقیقات پی بردند، مقتول با مردی به نام شکرالله ازدواج موقت کرده و این مرد هر از گاه به منزلش می‌رفته و چند ساعت قبل از مرگ هم به دیدار او رفته است.

با به دست آمدن این اطلاعات، شکرالله همسر مقتول  شناسایی و بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات به مرکز پلیس انتقال یافت و در بازجویی‌های پلیسی منکر هرگونه دخالت در مرگ وی شد و گفت: امید پسر مقتول از ازدواج ما ناراحت بود و همیشه با مادرش مشاجره داشت و چندی قبل هم به خاطر این که مادرش حاضر نمی‌شد به خواستگاری دختر مورد علاقه‌اش برود، با هم مشاجره کردند و امید با مادرش قهر کرد و به چالوس رفت.

به این ترتیب، کارآگاهان وقتی دلیلی بر گناهکاری شوهر مقتول پیدا نکردند، او را آزاد کردند.با به دست آمدن این اطلاعات، امید  پسر مقتول  به عنوان مظنون در قتل تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و چند روز قبل دستگیر شد.با انتقال متهم به مرکز پلیس، وی مورد بازجویی قرار گرفت و دچار تناقض‌گویی‌های متعددی شد تا عاقبت روز گذشته به قتل مادرش اعتراف کرد.

انتقام از مادر به خاطر مخالفت در ازدواج‌

امید  متهم به قتل  در اظهاراتش به پلیس گفت: مادرم چند سال قبل با مردی بدون اجازه من ازدواج کرد، اما پس از مدتی از هم جدا شدند تا این که چندی قبل با شکرالله آشنا شد و با وی ازدواج کرد و به تهران آمد. به این خاطر با او مشاجره کردم، اما به حرف‌هایم توجهی نکرد و من به چالوس برگشتم تا این که چند ماه قبل تصمیم به ازدواج با دختر مورد علاقه‌ام گرفتم و ماجرا را با مادرم درمیان گذاشتم و از او خواستم برای من به خواستگاری برود که قبول نکرد و به همین خاطر از او کینه به دل گرفتم.

شب حادثه‌

متهم به قتل ادامه داد: شب حادثه به منزل مادرم رفتم اما او با تاخیر 15 دقیقه‌ای در را به رویم باز کرد و بر سر همین موضوع با او مشاجره کردم و بعد وارد منزل شدم که با هم درگیر شدیم و من به او حمله و با دستانم خفه‌اش کردم. بعد هم ضربه‌ای با چاقو به وی زدم و برای این که مطمئن شوم مرده است، گلویش را فشار دادم و پس از آن به شهرستان چالوس رفتم که دستگیر شدم.

بنابراین گزارش، مرد جوان به اتهام قتل مادرش با قرار قانونی بازداشت شد و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد تا پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها