خبرهایی از اردوی آبی ها در ترکیه‌

فردا نخستین بازی تدارکاتی استقلا‌ل‌

گروه ورزش: تیم فوتبال استقلال که اردوی خود را از روز دوشنبه در ترکیه آغاز کرده است، تمرین‌های منظمی را در کمپ محل اقامت برگزار می‌کند تا بازیکنان در مدت زمان دوری خود از تهران در شرایط ایده‌آل آمادگی قرار گیرند. به گزارش شبکه خبری جوانان ایران اسلامی، مهم‌ترین اخبار از اردوی آبی‌‌پوشان در ترکیه به شرح زیر است:
کد خبر: ۱۸۹۲۳۵

اقامت در کمپ پارک سبز

استقلالی‌ها به محض رسیدن به ترکیه در کمپ گرین پارک (پارک سبز)‌ مستقر شدند. این محل یک ساعت با استانبول فاصله دارد و از نظر امکانات بسیار خوب است و اعضای تیم از شرایط اردو راضی هستند. آبی‌پوشان روز دوشنبه یک جلسه تمرین سبک و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 2 نوبت تمرین روزانه صبح و عصر را برگزار کردند.

فردا، نخستین دیدار تدارکاتی‌

آبی پوشان فردا (جمعه)‌ در دیداری تدارکاتی به مصاف یکی از تیم‌های آذربایجانی خواهند رفت. این تیم که در محل کمپ تمرینی استقلال مستقر است از مربیگری رامیز محمداف، بازیکن سابق پیکان تهران بهره می‌برد. بازی فردا از ساعت 18 آغاز خواهد شد.

خبری از مهاجم خارجی نیست

اگرچه قبل از شروع اردو از پیوستن یک مهاجم دورگه سوئدی  شیلیایی به اردوی استقلال خبر داده شده بود، آنها هنوز هیچ بازیکن خارجی به این تیم نپیوسته است.

استقلالی‌ها از کمپ خارج نمی‌شوند

کمپ استقلالی‌ها دور از شهر است و این امکان برای بازیکنان وجود ندارد که اردو را ترک کنند. هرچند فشار بالای تمرینات بدنسازی حمید خداداد در 2 نوبت صبح و عصر هم مزید بر علت شده است تا بازیکنان در زمان تمرین نکردن نیز اوقات فراغت خود را در کمپ سپری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها