رئیس سازمان بازرگانی استان تهران خبر داد

برگزاری همزمان نمایشگاه ویژه رمضان و بازگشایی مدارس‌

رئیس سازمان بازرگانی استان تهران گفت: امسال نمایشگاه ویژه ماه رمضان با نمایشگاه بازگشایی مدارس به صورت همزمان و یکجا برگزار می‌شود و ضمن حفظ کیفیت برتر محصولات، سعی می‌شود تا محصولات از تخفیف 10 تا 25 درصدی برخوردار شوند.
کد خبر: ۱۸۹۰۴۱
عباس قلی‌زاده در گفتگو با فارس درخصوص 40 میلیارد تومان تخصیص اعتبار به بازرسی و کنترل بازار و چگونگی انجام کار گفت: سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان در حال تدوین دستورالعملی است تا چگونگی بهره‌مندی از بازرسان‌ به صورت نیمه‌وقت مشخص شود.

وی افزود: بازرسان نیمه‌وقت درواقع قسمتی از کار بازرسی طرح ساماندهی قیمت‌ها را انجام می‌دهند.

وی درخصوص نمایشگاه عرضه کالا ویژه ماه رمضان گفت: امسال هم مثل سال گذشته برای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها با همکاری اصناف، نمایشگاه ویژه ماه رمضان برگزار می‌شود که تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

قلی‌زاده گفت: با توجه به این‌که صنوف تولیدی و توزیعی برای عرضه کالاها در نمایشگاه در نظر گرفته شده‌اند و از آنجا که حاشیه سود تولید‌کننده‌ها بیشتر از توزیع‌کننده‌هاست، کالاهای ضروری مردم در نمایشگاه امسال از تخفیف‌های 10 تا 25 درصدی برخوردار می‌شوند. 

وی گفت: چون ماه رمضان و ایام بازگشایی مدارس از فاصله زمانی کمی نسبت به هم برخوردار هستند، در نمایشگاه امسال علی‌رغم اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان کالاهایی نظیر کیف و کفش‌ و نوشت‌افزار نیز ارائه می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها