جام‌جم: سپهر محمدی در آینده نزدیک تله‌فیلم «ماه ناتمام» را برای گروه فیلم و سریال شبکه 2 سیما مقابل دوربین می‌برد. تهیه‌کننده و نویسنده این تله‌فیلم، خود محمدی است. قصه ماه ناتمام درباره زن و مرد جوان و کوتوله‌ای است که با یکدیگر نامزد هستند تا این‌که مرد برای بازی در یک فیلم به سینما دعوت می‌شود، اما پس از مدتی دلباخته نقش اول زن فیلم می‌شود و این اتفاق ابتدای ماجراهایی است که داستان فیلم را رقم می‌زند. هنوز هیچ‌کدام از عوامل و بازیگران این فیلم انتخاب نشده‌اند.
کد خبر: ۱۸۸۵۹۱

«همخانه» در راه اکران عمومی آمریکا و کانادا

فارس: پس از خرید فیلم همخانه مهرداد فرید برای نمایش عمومی در آسیای شرقی، پخش‌کننده خارجی این فیلم در راه عقد قرارداد با سینماهای آمریکا و کاناداست.

مرجان علیزاده، مدیر رسانه بین‌المللی زندگی که پخش خارجی این فیلم را به‌عهده دارد، گفت: پس از شرکت همخانه در چند جشنواره جهانی، کشورهای زیادی خواهان خرید آن شده‌اند و تاکنون کشورهای مالزی، برونئی، هنگ‌کنگ و سنگاپور این فیلم را برای نمایش عمومی خریده‌اند.

علیزاده تصریح کرد: در حال مذاکره با 2 شرکت آمریکایی برای پخش همخانه در آمریکا و کانادا هستیم که امیدوارم با وجود مشکل تحریم ایران توسط آمریکا  که مانع بزرگی برای پخش فیلم است  بتوانیم این فیلم را برای ایرانی‌های ساکن آمریکا نیز اکران کنیم.

تولید مستند هوشنگ مرادی‌کرمانی در سیمای مرکز کرمان‌

ایسنا: مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان از تولید 850 دقیقه انیمیشن در سال 87 خبر داد.

حجت‌الاسلام موسوی گفت: تعهدی که در زمینه تولید سالانه انیمیشن در سال‌های پیش و امسال برای مرکز کرمان در نظر گرفته شده، 60 دقیقه بوده است، اما با برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته قصد ساخت 850 دقیقه انیمیشن داریم.

وی همچنین با اشاره به ساخت برنامه‌های مستند در این مرکز گفت: در سال 86 در این زمینه‌ها مستندهای خوبی ساختیم به طوری که 32 مستند تولید کردیم که کار بزرگ و بی‌سابقه‌ای بود. این مستندها درباره معرفی مفاخر استان کرمان، فرهنگ، آداب و رسوم و طبیعت گیاهی و جانوری بود.

موسوی افزود: در سال‌ جاری مستندهایی درباره تعدادی از مسجدهای مهم استان کرمان تولید می‌کنیم. علاوه بر آن مستندی درباره تپه‌های کنارصندل جیرفت می‌سازیم. تولید یک مستند در زمینه روستای تاریخی میمند را نیز در نظر داریم. همچنین قصد داریم آثاری را درباره چهره‌های فاخر کرمان مانند هوشنگ مرادی کرمانی تولید کنیم.

پیش‌تولید «پنجره‌ای رو به حیاط»

جام‌جم: پنجره‌ای رو به حیاط، پنجمین فیلم تلویزیونی رضا بهشتی مراحل پیش‌تولید را پشت سر می‌گذارد.

این فیلم داستان 2 زن است که یکی با همه مشکلاتش به زندگی امیدوار است و منتظر است اتفاق خوبی برایش بیفتد و برای رسیدن به آن نیز تلاش می‌کند؛ اما زن دیگر برعکس او ناامید و افسرده است. آنها طی حادثه‌ای باهم آشنا می‌شوند و ...

آغاز ثبت‌نام اینترنتی سومین جشنواره فیلم پلیس‌

جام‌جم: ثبت‌نام اینترنتی سومین جشنواره فیلم پلیس از دیروز  آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی سومین جشنواره فیلم پلیس، هنرمندان و فعالان حوزه فیلم و سینمای کشور می‌توانند برای شرکت در بخش مسابقه جشنواره با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی
www.policefilm.ir و تکمیل فرم‌های طراحی شده آمادگی خود را برای شرکت در جشنواره اعلام و سپس آثار خود را در قالب فیلم و فیلمنامه براساس ضوابط اعلام شده به دبیرخانه جشنواره فیلم واقع در تهران، شهرک قدس،‌ بلوار فرحزادی، خیابان ایوانک، فلامک شمالی، خیابان پانزدهم، پلاک 25 ارسال کنند. علاقه‌مندان فرصت دارند آثار خود را تا 15 آبان به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها