گروه جامعه: رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: اجرای طرح تحقیقاتی، جایگزین انجام خدمت وظیفه عمومی نخبگان و استعدادهای درخشان کشور می‌شود. به گزارش ایسنا،‌ سردار محمدجواد زاده‌کمند افزود: افرادی که از سوی بنیاد نخبگان کشور، به عنوان نخبه شناسایی و به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح معرفی می‌شوند، علاوه بر جایگزینی اجرای یک طرح تحقیقاتی به جای اجرای خدمت وظیفه عمومی، از مزایای تحصیل در خارج از کشور و رفت و آمد به کشورهای دیگر برای انجام طرح‌های تحقیقاتی و تحصیلی، بدون شرط ضمانت بهره‌مند می‌شوند. وی همچنین به ارائه خدمات طرح پلیس +10 در حوزه نظام وظیفه عمومی اشاره و تصریح کرد: برای جلوگیری از اتلاف وقت و ترددهای غیرضروری و تکمیل ثبت نام در مراجعه اولیه، این طرح از اردیبهشت ماه امسال به صورت آزمایشی در تهران بزرگ آغاز شده است. رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به این که در این طرح، 24 ساعت پس از مراجعه مشمولان برای ثبت نام، مدارک آنان به صورت کامل وارد شبکه مکانیزه وظیفه عمومی می‌شود، اظهار امیدواری کرد: ارائه خدمات طرح پلیس +10 طی 2 ماه آینده در تمام استان‌های کشور اجرا شود.
کد خبر: ۱۸۸۱۱۹
سردار زاده‌کمند درباره افزایش حقوق سربازان گفت: حقوق سربازان هم‌اکنون بین 31 تا 145درصد افزایش یافته و افزایش حقوق سربازی برای کاهش هزینه‌های سربازان بر خانوارها، اجرا می‌شود.

سردار زاده‌کمند همچنین یکی از مهم‌ترین محورهای فعالیت سال گذشته و امسال این سازمان را جذب سربازان فراری عنوان کرد و افزود: سال گذشته 50 هزار نفر از مشمولان غایب، فراخوانی و جلب شدند و براساس ضوابط و مقررات با افراد و موسسات شخصی و دولتی که سربازان فراری را به کار می‌گیرند، برخورد قانونی می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها