در پرتال جامع خودرو کشور،

فروش‌ اینترنتی خودرو آغاز شد

با حضور وزیر صنایع و معادن، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و مدیران گروه صنعتی ایران خودرو، فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو در پرتال جامع خودرو کشور آغاز شد.
کد خبر: ۱۸۷۹۹۳

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور(ایران خودرو و سایپا) در پرتال جامع خودرو کشور و فروش محصولات از طریق اینترنت، این امکان برای عموم مردم میسر است تا در اسرع وقت بدون واسطه، با شرایط دلخواه و قیمت مورد اطمینان، خودروی مورد علاقه خود را خریداری کنند.

معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو در خصوص فروش الکترونیکی گفت: در این روش از فروش این امکان فراهم می شود تا متقاضیان خرید خودرو با مراجعه به وب سایت های www.IKco.com یا www.IRANeCAR.com، از جدیدترین شرایط فروش خودرو مطلع شده و نسبت به ثبت نام خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

علی اصغر سرایی نیا آغاز فروش الکترونیکی محصولات ایران خودرو در پرتال جامع خودرو کشور را به منظور پاسخ گویی به نیاز مشتریان و حذف واسطه ها دانست و افزود: در روش فروش مذکور تلاش می شود تا با ارایه امکانات لازم برای ثبت نام و پرداخت الکترونیکی آنلاین، از مراجعه حضوری مشتریان به نمایندگی برای ثبت نام خودرو و پی گیری مراحل آن پرهیز شود.

پرتال جامع خودرو کشور به نشانی WWW.IRANeCAR.COM یک پایگاه تخصصی با هدف پوشش به تمامی تعاملات تجاری و اطلاع رسانی در حوزه خودرو و خدمات وابسته، مطابق با استانداردهای روز دنیا می باشد که به استناد ماده 79 قانون تجارت الکترونیکی مصوب مجلس شورای اسلامی و ماده 37 برنامه جامع توسعه تجارت الکترونیکی کشور مصوب هیات وزیران(1384)، ایجاد و راه اندازی شده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها