رادیو قرآن: برنامه «چشم‌انداز» به بررسی مباحث تحلیلی روز با چشم‌انداز آینده جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد که ساعت 30/10 به کارشناسی دکتر رجایی پخش می‌شود. «با حاملان وحی» برنامه دیگری است که با دعوت از 2 تن از قاریان یا حافظان قرآن کریم بین ‌آنها مسابقه قرآنی برگزار می‌کند. ساعت 30/18 شنونده برنامه باشید.
کد خبر: ۱۸۷۸۱۲

شرح و قرائت دعای کمیل‌

رادیو معارف: امشب در برنامه محراب دل، شرح و قرائت دعای کمیل به کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین توکل ساعت 15/21 پخش می‌شود. «سرود هستی» برنامه دیگری است که فردا ساعت 10/17 به کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر نجارزادگان به بررسی آیات مهدوی اختصاص دارد.

روابط تجاری ایران و قبرس‌

رادیو تجارت: برنامه «امید ایران» در آخرین روز هفته به پرسش‌های شنوندگان برنامه پاسخ می‌دهد که در این برنامه دکتر بیژن عبدی ساعت 11 پاسخگوی پرسش‌های تجاری و اقتصادی در برنامه است. برنامه «چهارسوق» با هدف موشکافی مسائل روز اقتصادی و به منظور افزایش صادرات غیرنفتی به بررسی روابط تجاری ایران و قبرس می‌پردازد و راهکارهای لازم برای بهبود روابط و زمینه‌های اقتصادی و تجاری ارائه می‌کند که می‌توانید ساعت 35/11 بشنوید.

تاریخچه المپیک از آغاز تا امروز

رادیو ورزش: پیگیری سفرهای استانی رئیس‌جمهور و مصوبات ورزشی هر استان واطلاع رسانی به شنوندگان از روند این مصوبات از موضوعات برنامه افق است که ساعت 45/14 پخش می‌شود.

«داستان المپیک» برنامه دیگری است که ساعت 18 امروز با بیان شیرین استاد بهمنش و جواد طبسی‌نژاد از تاریخچه المپیک از آغاز تا امروز و حوادث مختلف در المپیک، ثبت رکوردها و وقایع تلخ و شیرین می‌گویند.

همگامی با جوانان‌

رادیو تهران: برنامه کافی شاپ باهدف همگامی با جوانان و ارائه نکات آموزنده در قالب نمایش، امروز ساعت 30/16 پخش می‌شود. با شکر لطفا ، میز رزرو ، سیگار کشیدن ممنوع و چای تلخ از بخش‌های نمایشی این برنامه است.

اصطلاحات پزشکی از منظر مولانا

رادیو سلامت: کنترل و مهار بیماری فوبیا موضوع برنامه فراسوست که ساعت 15/8 به کارشناسی دکتر کتایون خوشابی، روانپزشک پخش می‌شود، در برنامه «صدای مشاور» هم دکتر معماری،‌ متخصص گوش، گلو و بینی، درباره سرگیجه بحث می‌کند. تمامی اصطلاحات پزشکی و روانکاوی از منظر مولانا و پزشکی عرفانی و درمان در برنامه سیب‌ستان ساعت 15/13 پخش می‌شود.

حاشیه‌های نقل و انتقالات فوتبال

رادیو گفتگو: بررسی حاشیه‌های نقل و انتقالات فوتبال ایران موضوع برنامه «گفتگوی روز» است که ساعت 18 به کارشناسی کامران احمد‌پور، روزنامه‌نگار پخش می‌شود. برنامه «گذار جهانی» هم به کارشناسی دکتر طاهری‌کیا و دکتر محمد‌باقر صدری ساعت 23 درباره امنیت اقتصادی و جهانی شدن بحث می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها