آبی‌ها دوشنبه راهی اردوی ترکیه می‌شوند

استقلال، چشم ‌انتظار مجتبی جباری‌

استقلالی‌ها که با نظر مستقیم امیر قلعه‌‌نویی بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرده‌اند، عصر دوشنبه این هفته راهی ترکیه خواهند شد تا اردوی 10 روزه خود را در این کشور برگزار کنند. دیروز جمعه و با صلاحدید قلعه‌نویی، استقلالی‌ها صبح و عصر را استراحت کردند تا از صبح امروز تمرینات بدنسازی خود را در مجموعه انقلاب پی گرفته و عصر نیز در زمین شماره 2 آزادی تمرین کنند.
کد خبر: ۱۸۷۶۴۰
سرمربی آبی‌ها نیز که این روزها سرش از بابت حضور در کلاس مربیگری <روته مولر> آلمانی حسابی گرم بوده، با اتمام این کلاس، استقلال را همراهی خواهد کرد تا این تیم که ترکیب کاملش را برای حضور در فصل آتی لیگ و همین طور جام باشگاه‌های آسیا بسته است، در اردوی 10 روزه ترکیه در خلوت و بی‌حاشیه تمرینات آماده‌سازی خود را پشت سر بگذارد.
مجتبی جباری، هافبک خلاق و مغز متفکر آبی‌ها در میانه زمین که در تفکرات هجومی قلعه‌نویی نقشی اساسی و محوری ایفا می‌کند ، تنها بازیکنی است که هنوز قرارداد خود را با آبی‌ها تمدید نکرده است.

جباری که به واسطه مراسم چهلم پدرش ، همراهی تیم ملی در اردوی اسپانیا را از دست داده است، به احتمال زیاد طی امروز و فردا با تفاهم مالی لازم با علی فتح‌الله‌زاده قرارداد خود را در هیات فوتبال تهران ثبت خواهد کرد تا با خیال آسوده راهی اردوی ترکیه شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها