معاون وزیر اقتصاد گفت: سقف معافیت مالیاتی برای امسال باید افزایش یابد و میزان این افزایش براساس 2 فاکتور نرخ تورم و مقدار افزایش حقوق کارمندان خواهد بود.
کد خبر: ۱۸۷۶۲۸
دکتر علینقی بروجردی، معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت وزارت امور اقتصادی و دارایی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: حقوق کارکنان دولت از ابتدای امسال براساس آیین‌نامه بودجه سال 87 پرداخت شده است و تفاوت‌‌‌‌هایی که بعدا پدید آمده، در آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: در سال 87 هم مانند سال‌‌‌‌های گذشته استخدام نیروی انسانی ممنوع است؛ چراکه دولت هنوز با تورم نیروی انسانی مواجه است و استخدام دولت براساس احکام برنامه پنجساله چهارم صورت می‌گیرد.

به گفته او، این مساله به تمامی استان‌ها نیز ابلاغ شده؛ ولی از آنجا که بدنه دولت تا اطلاع ثانوی کمبودی در زمینه نیروی انسانی ندارد، تمامی تمرکز و توجه ما به ساماندهی مجدد نیرو‌‌‌های موجود با هدف افزایش کارایی معطوف شده است.

بروجردی افزود: احکام سازمان‌‌‌‌های مختلف برای پرداخت حقوق کارکنان صادر شده و اضافه‌کاری‌‌‌‌های واحد‌‌‌های پشتیبانی و حقوقی کاملا پرداخت می‌شود. وی در پاسخ به این پرسش که فرمول معافیت مالیاتی کارمندان به چه شکل خواهد بود، تصریح کرد: معافیت‌ مالیاتی کارمندان دولت براساس جداول مندرج در قانون مالیات‌‌‌‌های مستقیم صورت می‌گیرد.

معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت وزارت امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: حتی اگر دولت بخواهد لایحه‌ای درباره‌ تغییر فرمول محاسبه معافیت‌‌‌‌های مالیاتی به مجلس بدهد، فکر نمی‌کنم برای امسال قابل اجرا باشد؛ چراکه زمان نداریم و در حال حاضر نیز برای اعلام رقم جدید دیر هم شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها