هربشکه نفت تگزاس فراتر از147 دلار،

رکوردهای تازه قیمت نفت خام

قیمت های نفت خام روز جمعه 11ژوئیه در بازارهای نفتی لندن و نیویورک به رکوردهای تازه ای دست یافت.تنش های ژئوپلیتیک در منطقه خاورمیانه ، تهدید یک گروه شورشی در نیجریه مبنی بر از سر گیری حملات به تاسیسات نفتی خارجی در این کشور و سقوط ارزش برابری دلار در برابر ارزهای معتبر به ویژه یورو که روز جمعه ارزش هر یورو به 1.59 دلار رسید عوامل عمده افزایش قابل ملاحظه قیمت های نفت خام است. در مرحله ای از معاملات قیمت هر بشکه نفت خام تگزاس به رکورد بی سابقه 147 دلار و 27 سنت رسید.
کد خبر: ۱۸۷۵۷۹
به گزارش خبرگزاری رویترز ، روز جمعه حوالی ساعت 15 و 45دقیقه به وقت گرینویچ در بازار نفتی لندن که معاملات منحصرا به شیوه الکترونیک انجام می شود ، قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه سپتامبر با  یک دلار و 33 سنت افزایش 143 دلار و 36 سنت بود.

در مرحله ای از معاملات در بازار نفتی لندن  قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال به رکورد بی سابقه 147 دلار و 50 سنت رسیده بود.

در بازار نفتی نیویورک حوالی ساعت 15 و 45دقیقه به وقت گرینویچ در جریان معاملات رسمی حضوری قیمت هر بشکه نفت خام سبک و شیرین پایه تگزاس برای تحویل در ماه سپتامبر با 2 دلار و 32 سنت افزایش به 143 دلار و 97 رسید.

در مرحله ای از معاملات در بازار نفتی نیویورک  قیمت هر بشکه نفت خام تگزاس به رکورد بی سابقه 147 دلار و 27 سنت رسیده بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها