علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در دیدار با اریش روته مولر، مشاور فدراسیون فوتبال آلمان خواستار توسعه همکاری های دو جانبه فدراسیون های فوتبال دو کشور شد.
کد خبر: ۱۸۷۴۳۲

رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با مهر، با اشاره به نشست اخیر خود با اریش روته مولر، مدرس بین المللی و مشاور فدراسیون فوتبال آلمان گفت : در این ملاقات درخصوص توسعه همکاریهای دو جانبه بین فدراسیون های فوتبال دو کشور بحث و تبادل نظر شد و قراراست دیدگاه ها و نقطه نظرات فدراسیون فوتبال ایران در زمینه های مختلف از طریق روته مولر به فدراسیون فوتبال آلمان منتقل شود.

کفاشیان اضافه کرد : در این دیدارعلاقمندی فدراسیون فوتبال ایران برای همکاری در زمینه برگزاری کلاس های پیشرفته آموزشی برای مربیان و داوران فوتبال ایران، استفاده از تجربیات آکادمیک فوتبال آلمان، برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم های ملی و استفاده از تجربیات غنی فوتبال آلمان را مورد تاکید قرار دادیم .

وی از دعوت رئیس فدراسیون فوتبال آلمان به ایران خبر داد و تصریح کرد : در این دیدارهمچنین بطور رسمی از «تئو زوانزیگر» رئیس فدراسیون فوتبال آلمان برای سفر به ایران و تقویت همکاری های دو جانبه دعوت کردیم و قراراست زمان این سفر از سوی فدراسیون فوتبال آلمان به ایران اعلام شود.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین تصریح کرد : علاقمندی کشورمان برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال آلمان از دیگر نکاتی بود که در دیدار با روته مولر بر آن تاکید شد و وی اطمینان خاطر داد در این زمینه با مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان مذاکره خواهد کرد تا این دیدار در زمان مناسب و تا قبل از جام جهانی 2010 برگزار شود.

کفاشیان درخصوص اینکه آیا با روته مولر برای همکاری با تیم ملی فوتبال کشورمان نیز مذاکراتی صورت گرفت یا نه اظهار داشت : در این زمینه صحبتی با روته مولر نداشتم چرا که این مسئله را به کادر فنی تیم ملی و علی دایی واگذارکرده ایم و در صورتی که ایشان در این زمینه با این مربی آلمانی به توافق برسند، قطعا از تجربیات این مربی در تیم ملی استفاده خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها