گروه حوادث: زن سارقی که در پی ارتباط نامشروع با افراد از آنان سرقت می‌کرد، از سوی کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد. به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، بهمن ماه سال گذشته مرد میانسالی به دادسرای ناحیه 3 تهران مراجعه و اعلام کرد، در یک روز سرد زمستانی و در هوای بارانی یک جوان را سوار خودرویش کرده و در طول مسیر، زن جوان به قصد تشکر، آبمیوه به وی تعارف کرده که شاکی پس از خوردن آن بیهوش می‌شود و کیف وی که حاوی چندین فقره چک، 6 میلیون تومان چک مسافرتی و چند قطعه طلا به ارزش حدود 30 میلیون تومان بوده به سرقت می‌رود.
کد خبر: ۱۸۷۲۶۲
برابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی، پرونده به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 3 در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و کارآگاهان پلیس در بررسی‌های اولیه، مشخصات سارق را به نام آرزو 23 ساله شناسایی و با تعقیب و مراقبت‌های فراوان وی را در تاریخ 18 خرداد ماه در کرج دستگیر کردند.

با اعتراف سارق و در بررسی سوابق وی معلوم شد سال گذشته نیز وی 2 سابقه سرقت به شیوه فوق در شهرستان‌های اسلامشهر و کرج داشته که در ادامه تحقیقات، به یک مورد سرقت جدید در سال جاری نیز اعتراف می‌کند و می‌گوید: با مراجعه به یک تالار عروسی در تهران به بهانه جستجوی کار و در حین صحبت با مدیر تالار و تعارف آبمیوه، وی را بیهوش کرده و مبلغ 2 میلیون تومان از دفتر تالار به سرقت برده است.

این زن گفته است، با مبلغ حاصل از سرقت اقدام به خرید طلا می‌کرده و علاقه زیادی به طلا و جواهرات دارد. کارآگاهان احتمال می‌دهند این زن از طلافروشی‌ها نیز سرقت کرده باشد.

با توجه به افزایش موارد مشابه فوق در سطح پایتخت ضروری است، شهروندان در مواجهه و معاشرت با افراد مشکوک دقت لازم را به عمل آورند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندانی که به شیوه فوق از آنان سرقت شده دعوت می‌کند تا برای تشکیل پرونده و پیگیری موضوع به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران واقع در عباس‌‌آباد، میدان نیلوفر مراجعه کنند یا با شماره 88505753 تماس بگیرند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها