سردار جعفری در رزمایش پیامبر اعظم3:

رزمایش سپاه درس عبرتی برای دشمنان است

سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: رزمایش پیامبر اعظم (ص) 3 موجب اقتدار جمهوری اسلامی ایران و درس عبرتی برای دشمنان ایران است. وی با اشاره به پرتاب همزمان 9 موشک نیروی هوایی سپاه تصریح کرد: با توجه به تغییراتی که در این موشکها ایجاد شده است برد، کیفیت و دقت اصابت موشک نیز مورد آزمایش قرار گرفت و به لطف خداوند با موفقیت انجام شد.
کد خبر: ۱۸۷۲۴۲

به گزارش ایرنا، سرلشکر جعفری در رزمایش پیامبر اعظم (ص) 3، تمرین در شرایط سخت روز و شب و شلیک همزمان واحدها و سکوهای پرتاب موشک را برای پاسخگویی سریع و قاطع و ضربه های جبران کننده به حملات فرضی دشمن از اهداف این رزمایش اعلام کرد. 

وی گفت: این رزمایش موفقیت آمیز موجب اقتدار جمهوری اسلامی ایران شد و امیدواریم دشمنان همانند گذشته از آمادگی نظام درس بگیرند.

وی از نیروی موشکی سپاه قدردانی کرد و در پاسخ به سوال خبرنگاری، مبتنی بر اینکه رسانه های خارجی فرمانده سپاه را مرد عمل خوانده اند و آیا اجرای این رزمایش در این باره است یا خیر، گفت:‌ پاسداران انقلاب اسلامی در 30 سال گذشته ثابت کرده اند که برای دفاع از کشور و پاسخگویی به تهدیدات دشمنان آماده عمل هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها