کد خبر: ۱۸۷۲۲۲
متولدین اردیبهشت: یکی از ویژگی‌های شما این است که اغلب اوقات خود را با خاطرات یا حسرت‌های گذشته مشغول می‌کنید. فقط کسانی در گذشته زندگی می‌کنند که نمی‌توانند با اکنون کنار بیایند.

متولدین خرداد: سهم عملکرد و طرز فکر خودتان را نادیده نگیرید. این انتخاب و رفتار شماست که اثر بیشتری در تصمیم‌گیری‌هایتان دارد نه بخت و شانس و اقبال. خردمندانه‌تر و واقع‌بینانه‌تر باشید.

متولدین تیر: در حالی که کارهایتان را درست و اصولی و به شکلی مناسب و عالی انجام نمی‌دهید، توقع رسیدن به شرایطی ایده‌آل را در زندگی نداشته باشید. اگر می‌خواهید به پیشرفت دست یابید و وضعیتی بهتر را تجربه کنید یادتان باشد که رویکرد به این شیوه شما را زودتر به هدفتان خواهد رساند.

متولدین مرداد: این خصوصیت را که فکر می‌کنید فقط خودتان مشکلات و بدشانسی‌های بزرگی دارید یا تنهای تنهایید از ذهنتان خارج کنید. در سخت‌ترین وضعیت‌ها هم دنیای هیچ‌کسی به آخر نمی‌رسد اگر با نگاهی دقیق‌تر به زندگی دیگران شرایطی بغرنج‌تر و بدتر از خود را در آن زندگی‌ها ببینید و به جای آه و افسوس، به گشودن گره‌های پیش روی خود با تدبیر و تفکر روی آورد. 

متولدین شهریور: مهر و محبت گاهی در شما موج می‌زند، اما غرور در پاره‌ای مواقع آثار آن را از بین می‌برد و به دیگران فرصت قضاوت‌های نادرست می‌دهد. چرا فکر می‌کنید نظر دیگران سراسر اشتباه است و فقط شمایید که بدرستی مسائل را تشخیص می‌دهید؟

متولدین مهر: مدت‌هاست که خستگی را احساس می‌کنید و از وضعیت زندگی یا کارتان می‌نالید. دلیل آن اوضاع کاری شماست. یا بیکارید یا پرکار. شاید هم کارتان را درست انجام نمی‌دهید و نتیجه نادرست انجام دادن کارهاست که شما را به این حالت کشیده است.

متولدین آبان: از پله‌های موفقیت در هر کاری تنها با تکرار این جمله
معجزه گر بالا خواهید رفت: می‌توانم بهتر از این که هستم باشم. در هر کاری سعی کنید بهتر از این‌که هستید عمل کنید تا بزودی آثار شگفت‌انگیز آن را در همه زمینه‌ها ببینید.

متولدین آذر: مدتی است که از مساله‌ای ناراحتید، اما با ناراحتی و اندوه گره هیچ مشکلی باز نخواهد شد. شکوه و شکایت یا غم و غصه هیچ گاه نتوانسته مشکلی را حل کند. به جای ناراحتی، به فکر پیدا کردن راه و تدبیری برای خلاصی از مشکلات باشید.

متولدین دی: مدت‌هاست که انبوهی از کارهای عقب افتاده و مسائل‌بر زمین مانده پشت سر شما حرکت می‌کند و هیچ راهی برای انجام آنها نمی‌یابید. اگر چنین است تنها دلیلش بی‌برنامگی و تنبلی است. تعلل نکنید و کارهای امروزتان را به فردا نیندازید.

متولدین بهمن: اگر اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید مشکلی را که چندی است ذهنتان را به خود مشغول داشته از میان برخواهید داشت. با مشورت می‌توانید بسیاری از زوایای مبهم این مشکل را برای خود حل کنید.

 متولدین اسفند: نقش هدفمندی را نادیده نگیرید. اگر معمولا به آنچه‌  می خواهید نمی‌رسید یا احساس خوب و مفیدی ندارید تنها دلیلش این است که خودتان هم نمی‌دانید چه هدفی دارد و از زندگیتان چه می‌خواهید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها