مهر: مدیر صداوسیمای مرکز گیلان از انتخاب این استان به عنوان مرکز تولید فیلم‌های تلویزیونی مراکز استانی صداوسیما به دستور رئیس رسانه ملی خبر داد. محسن نصرپور درباره تولیدات صداوسیمای مرکز گیلان گفت: مرکز گیلان پتانسیل فراوانی دارد و تهیه‌کنندگان باسابقه در این مرکز بسیارند. به دستور رئیس رسانه ملی، به دلیل داشتن لوکیشن‌‌‌های متعدد، ظرفیت استان و حضور چهره‌‌های نخبه، در صورت موفقیت آثار امسال گیلان، این مرکز به عنوان مرکز تولید فیلم‌های تلویزیونی در میان مراکز استانی شود.
کد خبر: ۱۸۷۰۳۹
وی در ادامه افزود: مرکز گیلان سال 86 پنج فیلم تلویزیونی تولید کرد و امسال در صورت تامین اعتبار 7 فیلم 90 دقیقه‌ای در دست تولید دارد. ما در صداوسیمای گیلان سعی داریم از طریق آثار نمایشی و مستند ،ظرفیت‌‌های استان را به عنوان مرکز اقتصادی و گردشگری معرفی کنیم. در مجموع لوکیشن‌‌های متعددی در این استان وجود دارد.

مدیر صداوسیمای گیلان خاطرنشان کرد: اخیرا فیلم تلویزیونی «کادوس» را تولید کرده‌ایم که به بحث اشتغال می‌پردازد  بزودی از شبکه باران و سپس از یکی از شبکه‌‌های سراسری پخش می‌شود. بتازگی مجموعه تلویزیونی «بچه‌‌های گیل‌آباد» را هم در 26 قسمت کلید زدیم که تصویربرداری آن تا پایان مرداد تمام می‌شود و از شبکه باران روی آنتن می‌رود.

مدیر صداوسیمای گیلان درباره دلایل ضعف فیلم‌های تلویزیونی مراکز گفت: یکی از دلایل اعتبار است و مسلما اعتباری که به تهران تعلق می‌گیرد، با تولیدات مراکز استان متفاوت است.

ما هم با توجه به اعتباری که در اختیار داریم، از بازیگران برجسته استفاده می‌کنیم. البته با حمایت‌‌های زیاد رئیس رسانه ملی، هم‌اکنون این فاصله برای تولید فیلم‌های تلویزیونی کمتر شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها