رئیس‌جمهور در جمع استانداران:

افزایش فشارها، از درستی راه حکایت دارد

گروه سیاسی: رئیس‌جمهور درباره مسیر حرکت دولت نهم گفت: افزایش فشار تبلیغات دشمن، حکایت از درستی راه دارد. به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور در جلسه مشترک هیات دولت با استانداران گفت: برای هر کار انقلابی عبور از مسیر سخت لازم است و معمولا کارهای بزرگ با سختی و مشقت همراه است.
کد خبر: ۱۸۷۰۱۴
احمدی‌نژاد افزود: ساختن کشور کار سختی است؛ چرا که ساختن و آباد کردن فی نفسه کاری مشکل است و اصولا تمام کسانی که در جهت اصلاح حرکت می‌کنند، با موانعی روبه‌رو هستند.

وی رمز پیروزی در این میدان را ایمان به خدا دانست و افزود: در راه‌های دشوار و پرمنفعت، این توکل و اعتماد بر حضرت حق است که امید و نشاط به وجود می‌آورد و سختی‌ها را آسان می‌کند.

وی تلاش و خدمت دولت نهم را در ابعاد مختلف افتخارآمیز دانست و تصریح کرد: هر اندازه فشار تبلیغات دشمن بیشتر شود، حکایت از درستی راه دارد.

رئیس‌جمهور، ایجاد یاس و ناامیدی را از حربه‌های دشمن برای پیشبرد اهداف شومش عنوان کرد و گفت: باید با توکل به خدای متعال و بدون توجه به تبلیغاتی که قصد دلسرد کردن مردم و خدمتگزاران مردم را دارد راه خودمان را ادامه دهیم.

احمدی‌نژاد همچنین از استانداران خواست همکاری مجدانه با بانک مرکزی به منظور دریافت معوقات بانک‌ها صورت گیرد و این کار با جدیت دنبال شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها