گروه رسانه:‌مهندس عزت‌الله ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیما به همراه جمعی از مدیران این سازمان از محل استودیو گلستان سیما فیلم بازدید به عمل آورد. به گزارش سیما فیلم، در این بازدید که به منظور بازسازی و احیای تجهیزات استودیو گلستان انجام گرفت، دکتر علی عسگری معاون توسعه و فناوری رسانه، مهندس خیری‌زاد مدیرکل نگهداری ساختمان و تاسیسات، محمدحسن معطری مدیر استودیو گلستان و جمعی از کارکنان این استودیو، رئیس سازمان را همراهی می‌کردند.
کد خبر: ۱۸۶۷۶۴

مهندس ضرغامی همچنین در این بازدید از بخش‌های مختلف استودیو گلستان شامل استودیوهای 1000 متری،
450 متری و 100 متری نیز دیدن کرد و از نزدیک با امکانات این قسمت‌ها آشنا شد. شایان ذکر است عوامل گروه تولید مسابقه «سلامت باشید» به تهیه‌کنندگی حسین فردرو که در شبکه 3 سیما مراحل تهیه و تولید را می‌گذراند، از چندی قبل مشغول طراحی و نصب دکور این مسابقه در محل استودیو گلستان مرکز سیما فیلم هستند. به همین منظور، رئیس سازمان صدا و سیما هنگام بازدید از این مجموعه، مراحل تهیه و تولید مسابقه «سلامت باشید» را نیز از نظر گذراند.

در ادامه، مهندس ضرغامی و هیات همراه از اداره کل رسانه بین‌الملل سیما (CMI) و سایت خبری مرکز سیمافیلم بازدید کرد و با عملکرد این دو مرکز آشنا شد. وی همچنین پس از بازدید از امکانات سایت خبری، بر لزوم اطلاع‌رسانی دقیق عملکرد رسانه تاکید کرد. این در حالی بود که محمدحسن معطری، مدیر استودیو گلستان نیز در خصوص برنامه‌هایی که در محل این استودیو تهیه و تولید شده‌اند، نوع همکاری با شبکه‌ها، موقعیت استودیو و سایر موارد توضیحاتی ارائه کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها