رئیس جمهور در جمع ایرانیان مقیم مالزی:

دوران زورگویی قدرت‌های فاسد رو به پایان است

رییس جمهور گفت: ملت ایران هر روز یک گام بلند به سمت قله پیشرفت و عظمت بر می دارد و تمام توطئه های دشمنان را با وحدت و اقتدار درهم می شکند.دکتر محموداحمدی نژاد دوشنبه شب به وقت محلی در اجتماع با شکوه جامعه ایرانیان مقیم مالزی تاکید کرد: برغم همه جنایتها و فساد هایی که قدرتهای زورگو در تاریخ برای بابرپا داشتن پایه های قدرت خود انجام داده اند، امروز دوران زورگویی قدرتهای فاسد رو به پایان است .
کد خبر: ۱۸۶۶۰۳
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، او خاطرنشان کرد: ایران با لطف خدا و ایستادگی ملت ،اکنون یک قدرت نافذ و تاثیر گذار در معادلات جهانی است که بر خلاف چند کشور فاسد که قدرت را برای تسلط بر ملتها می خواهند از قدرت خود برای صلح ، برادری و رفاه ملتها استفاده می کند.

رییس جمهور ، ایرانیان را پرچمداران صلح ، صفا،دوستی و خدمت به همنوع در جهان توصیف کرد و وجه شاخص ملت ایران را وجه فرهنگی آنان دانست .

دکتراحمدی نژاد خاطرنشان کرد: آنچه از ایران و ایرانی در طول تاریخ به دنیا مخابره شده است فرهنگ متعالی ، انسانی و خداپرستانه و عشق به همنوع و خدمت به دیگران است و آثار فرهنگی سازنده و متعالی ،وجه ممتاز ملت ایران است .

رییس جمهور افزود: ملت ایران که سالها عقب نگاه داشته شده بود با یک خیزش عظیم در انقلاب اسلامی، حرکت خود را به سمت پیشرفت آغاز کردو تصمیم گرفت که روی پای خود بایستد.

دکتر احمدی نژاد اظهار داشت : دشمنان ملت ایران که نمی توانستند توسعه و پیشرفت ما را ببینند و اینکه ایران الگوی ملت های منطقه باشد را نمی توانستند تحمل کنند از همان ابتدا در مقابل موفقیت های ملت ایران مانع ایجاد کردند .

رییس جمهور مخالفت دشمنان با فعالیت های صلح آمیز هسته ایران را از جمله این مانع تراشی ها دانست و گفت : دشمنان توسعه و پیشرفت ملت ایران، با بمب مخالف نیستند زیرا خودشان انواع آن را دارند و نوکران آنها نیز از بمب های هسته ای و شیمیایی استفاده می کنند.

دکتر احمدی نژادخاطرنشان کرد:آنها از هدفمند بودن ، زنده بودن و مصمم بودن ملت ایران هراس دارند و از این می ترسند که ملت ایران با دستیابی به قله های افتخار و توسعه و پیشرفت به الگوی ملتهای منطقه تبدیل شود.

رییس جمهور با اشاره به تلاش دشمنان برای تحریم ایران ، گفت : آنها به تصور خودشان ملت ما را تحریم کردنداما بدانند که این تحریم ها هدیه ای به ملت ایران برای رسیدن به خودباوری بوده و امروز ملت ایران با تلاش فراوان محکم ایستاده و از هیچ قدرتی نمی ترسد.

دکتر احمدی نژاد ادامه داد: با تلاش دانشمندان جوان ایرانی و برغم وجود تحریم های مختلف بزودی و به فضل الهی ماهوارهایی که صد در صد در داخل کشور ساخته شده با پرتابگر ایرانی به فضا پرتاب خواهدشد و در دیگر فناوری های نوین و علوم مختلف نیز ایران در دنیا جزو کشورهای مطرح است .

رییس جمهور با تاکید بر اینکه موفقیت در عرصه فناوری هسته ای فقط گوشه ای از موفقیت های علمی ملت ایران است ، گفت : ملت ایران در صحنه پیشرفت هیچگاه خسته نخواهدشد، البته دستیابی به موفقیت وپیروزی بدون سختی نخواهد بود .

دکتر احمدی نژاد تصریح کرد: دشمنان تصور می کنند که می توانند باتهدید و فشار در مقابل ملت ایران بایستند اما باید بدانند که ملت ایران به این تهدیدها و فشارها اهمیتی نخواهد داد.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود باتاکید بر اینکه ملت ایران اهل گفت و گو و مذاکره است ، گفت :امروز دشمنان ملت ایران ،بدنبال اجرای یک سناریوی تکراری هستند، از یک طرف صحبت از مذاکره و گفت و گو می کنند اما از طرف دیگر تهدید به حمله نظامی می کنند .

دکتر احمدی نژاد با اشاره به اینکه ملت ایران نه اهل زور گفتن به کسی است و نه زیر بار ظلم و زور می رود، گفت : کسی که فکر کند می تواند ما را با تهدید وادار به عقب نشینی کند سخت در اشتباه است و دیگر کسی در جهان یافت نمی شود که جسارت آن را داشته باشد که بتواند به خاک مقدس ایران حمله کند .

رییس جمهور با تاکید بر اینکه آنها خودشان به لحاظ سیاسی، اقتصادی و نظامی خودشان می دانند که امکان چنین اقدامی برای آنها وجود ندارد، گفت : در آمریکا به اندازه کافی انسان عاقل وجود دارد که در مقابل افکار غلط  برخی سردمداران این کشور بایستد.

دکتر احمدی نژاد تاکید کرد :دشمنان باید بدانند که ملت ایران دست کسی را که بخواهد به ایران تجاوز کندقبل از تجاوز قطع خواهد کرد .

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش درجمع ایرانیان مقیم مالزی که بخشی از آنان را دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاههای مالزی تشکیل می دادند با اشاره به دیدگاهها ، مشکلات ودرخواست های برخی از نمایندگان دانشجویان برای رفع مشکلاتشان ، بر حل مشکلات آنان تاکید کرد.

رییس جمهور همچنین راه اندازی صندوق قرض الحسنه دانشجویی ، تخفیف بلیت هواپیما به دانشجویان و فراهم کردن زمینه مناسب برای همکاری دانشجویان با بخش های صنعتی در پروژه های دانشگاهی را مورد تاکید قرار داد .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها