مهر امسال همزمان با یادروز حافظ صورت می‌گیرد

برپایی هفته فرهنگی و گردشگری فارس در امارات عربی متحده عربی

امارات عربی متحده در یادروز حافظ، میزبان هفته فرهنگی و گردشگری فارس است. علیرضا دژبد، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با بیان این مطلب گفت: طی 5 سال اخیر درخصوص بازار هدف گردشگری فعالیت‌های مناسبی در 5 کشور صورت گرفته است؛ از این‌رو هفته فرهنگی و گردشگری فارس در این کشورها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۸۶۳۶۰

به گفته وی کشورهای آلمان، اسپانیا، فرانسه، ژاپن و کشورهای حوزه خلیج فارس بازار هدف گردشگری استان محسوب می‌شوند و این در حالی است که بیشترین گردشگرانی که در بهار وارد شیراز شده‌اند از این کشورها بوده‌اند.

دژبد با بیان این که تبلیغات مناسب و مطلوبی درخصوص جاذبه‌های گردشگری فارس در این کشورها صورت گرفته، اما کافی نیست، افزود: به طور قطع با اختصاص بودجه‌های مناسب نیز می‌توانیم افزایش ورود گردشگران به استان را شاهد باشیم.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس ادامه داد: ارائه پکیج‌های تبلیغاتی به 8 زبان در کشورهای هدف، همچنین در اختیار گذاشتن این اقلام به سفارتخانه‌های این کشور در ایران و سفارتخانه‌های ایران در کشورهای مذکور از جمله اقداماتی است که درخصوص تبلیغات استانی صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته اجرای هفته فرهنگی و گردشگری فارس مصادف با عید سعید فطر و همزمان با برنامه‌ریزی‌های یادروز حافظ است که این برنامه با همکاری بخش خصوصی در صنعت گردشگری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و باشگاه ایرانیان در دبی برگزار می‌شود.

دژبد در ادامه خاطرنشان کرد: ارائه توانمندی‌های فارس در زمینه‌های گردشگری زیارتی، تاریخی، درمانی، طبیعی و هنری همراه برپایی کارگاه‌های آموزش و فروش صنایع دستی از جمله بخش‌های مختلف این هفته فرهنگی است.

شیراز ــ خبرنگار جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها