فرمانده تیپ امام زمان (عج) سپاه عاشورا خبر داد

کشته شدن یکی از فرماندهان اشرار

فرمانده تیپ امام زمان (عج) سپاه عاشورا از کشته شدن یکی از فرماندهان و سرکرده اشرار در درگیری شب گذشته در شمال غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۸۶۳۳۶

مجید ارجمندی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تبریز در تشریح عملیات شب گذشته رزمندگان سپاه عاشورا و درگیری با اشرار مسلح در شمال غرب کشور افزود: اشرار مسلح وابسته به بیگانه تحرکاتی برای اهداف شوم خود در شمال غرب کشور برنامه ریزی کرده بودند تا از این طریق بتوانند امنیت منطقه را به مخاطره بیندازند که با هوشیاری رزمندگان سپاه عاشورا این توطئه خنثی و تلفات سنگینی به آنها وارد شد.

وی افزود: اشرار که شب گذشته به خاک ایران نفوذ کرده بودند با هوشیاری رزمندگان گردان امام حسین(ع) از تیپ امام زمان (عج) در کمین رزمندگان سپاه عاشورا قرار گرفتند و تلفات سنگینی به آنها وارد آمد.

ارجمندی فر گفت: در درگیری شب گذشته یکی از سرکرده ها و فرماندهان اشرار به دست رزمندگان گردان امام حسین(ع) از تیپ امام زمان (عج) به هلاکت رسید و یکی دیگر از اشرار به اسارت گرفته شد.

وی افزود: چهار نفر از اشرار نیز در این درگیری زخمی شده و به کوه های منطقه پناه برده اند که رزمندگان سپاه عاشورا به دنبال آنها هستند.

فرمانده تیپ امام زمان (عج) سپاه عاشورا در ادامه گفت: رزمندگان سپاه عاشورا در مرزهای شمال غرب با تمام توان و قدرت با حضور مقتدرانه خود مانع از فعالیت گروه‌های اشرار وابسته به استکبار خواهند بود و همچون حماسه دفاع مقدس هم عهد با مردان به معراج رفته، از آرمان شهیدان، امام راحل و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد.

وی اضافه کرد: امروز پاسداران انقلاب اسلامی با الگو گرفتن از شهدای افتخارآفرین، بزرگ ترین مانع استکبار جهانی در انجام نقشه های شوم و استکباری هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها