مرد 35 ساله به هنگام دکور کردن اتاق خواب منزلش، پدر 65 ساله خود را به دلیل ایراد گرفتن، با ضربات متعدد تیشه بنایی و چاقو به قتل رساند. بامداد روز پنج‌شنبه 13 تیرماه سال‌جاری مأموران کلانتری 112 ابوسعید از وقوع یک فقره درگیری و نزاع خانوادگی با خبر شدند.
کد خبر: ۱۸۶۱۰۹
به گزارش فارس، مأموران با حضور در صحنه درگیری دریافتند که پدر و پسر 65 و 35 ساله به نام‌های هوشنگ و سعید با یکدیگر درگیر شده‌اند که در این درگیری هوشنگ 65 ساله بر اثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

شهریاری بازپرس جنایی دادسرای امور جنایی تهران بزرگ در خصوص این پرونده گفت: مأموران موفق شدند در صحنه سعید پسر مقتول را دستگیر کنند که این فرد در بازجویی اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

سعید مدعی شد 8 سال قبل زمانی که 27 ساله بوده است از دختری خواستگاری کرده اما پدرش با این ازدواج مخالفت کرده و به اجبار یک سال قبل دختری دیگر را به عقد وی درآورده است.

سعید ادامه داد: از همان زمان کینه این اختلاف در میان من و پدرم بوجود آمد و همین امر باعث شد تا شب حادثه پس از درگیری شدید لفظی با وی او را به قتل برسانم.

متهم به قتل در خصوص نحوه قتل پدرش مدعی شد: ابتدا با یک تیشه بنایی چندین ضربه به بدن پدرم وارد کردم اما زمانی که احتمال دادم این ضربات باعث مرگ وی نشود چاقویی از آشپزخانه آورده با ضربات متعددی به قلب و گردن وی او را کشتم.

شهریاری گفت: با توجه به اعتراف صریح سعید و همچنین شواهد موجود در حال حاضر سعید بازداشت شده و تحقیقات در خصوص زوایای پنهان این پرونده همچنان ادامه داشت تا اینکه صبح امروز سعید در جلسه بازجویی مدعی شد، پدرم نه تنها با ازدواج با دختر مورد علاقه‌ام در 8 سال پیش مخالفت می‌کرد بلکه از یک سال پیش با همسرم نیز بد رفتاری می‌کرد.

قاتل گفت: شب حادثه زمانی که مشغول چیدن اطاق خوابم به سلیقه همسرم بودم وارد خانه شد و شروع به ایراد گرفتن کرد، من نیز عصبانی شده و در همان محل وی را به قتل رساندم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها