رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: باز بودن تنگه هرمز از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۱۸۶۰۱۴

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر بسیجی حسن فیروزآبادی با اظهار همدردی و تسلیت مجدد به خانواده‌های قربانیان سانحه فجیع و اقدام تروریستی دولت آمریکا، جنایت بزرگ ساقط کردن هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی ایران در 20 سال قبل در تنگه‌ هرمز که یک آبراه استراتژیک است و ما برای باز بودن آن اهمیت زیادی قائل هستیم، اتفاق افتاد؛ همه کشورهای دیگر باید توجه داشته باشند که چنانچه منافع ایران در این منطقه نادیده گرفته شود، بدیهی است ما نیز اجازه‌ استفاده به دیگران را نخواهیم داد.

وی خطاب به نظامیان و سربازان آمریکایی مستقر در منطقه اظهار کرد: به نظامیان و سربازان مستقر در منطقه یادآور می‌شویم که مبادا با طناب پوسیده جرج بوش چند ماهه – مثل فرمانده ناو وینسنت به چاه بیفتند و نام خود را در زمره‌ جنایتکاران تاریخ قرار دهند.

وی گفت: ارتش آمریکا متعلق به دولت این کشور است و نباید مورد سوءاستفاده اشخاص جنگ‌طلب و زیاده‌خواه و وجه‌المصالح جرج بوش و صهیونیست‌ها واقع شود.

وی همچنین دولت آمریکا را گرفتار در چنبره صهیونیزم جهانی دانست و اظهار کرد: ارتش و ملت این کشور نباید فدای حاکمان بی‌لیاقت و تحت سیطره زیاده‌خواهان صهیونیست گردند.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها